2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
خلاصه داستان و بازیگران سریال مکزیکی سرزمین عشق

خلاصه داستان و بازیگران سریال مکزیکی سرزمین عشق

خلاصه داستان ، بازیگران و سایر اطلاعات سریال سرزمین عشق را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سریال سرزمین عشق که سریالی مکزیکی است داستانی درام و عاشقانه دارد که یک مثلث عشقی را تشکیل می دهد. 
سریال سرزمین عشق ساخت کشور مکزیک در سال 2017 است که در این کشور بینندگان زیادی داشته است. 

 


خلاصه داستان سریال سرزمین عشق


سابل مونتالبان (کلودیا آلوارز) زنی زیبا از شهر بزرگ است که از یک مشکل جدی ریوی رنج می برد و برای استراحت به شهر کوچکی می رود. در محل اقامت جدید او، یک خانواده که از جمله دو برادر زندگی می کنند که حضور سابل در کنار آنها همه چیز را تغییر می دهد. 


سرجیو (هوراسیو پانچری) و دانیل (کریستین د لا فوئنته) برادران آنیبال هستند. سرجیو مردی آرام و معقول است که به عنوان پزشک کار می کند و همیشه مایل است از سلامتی ایزابل مراقبت کند و البته شوهر ایزابل نیز هست . از سوی دیگر، دانیال مردی خوش تیپ و جسور است. او دیوانه وار عاشق ایزابل می شود اما می داند باید از این عشق دوری کند. 

سریال سرزمین عشق


در مزرعه خانواده اوترو، دون آرتورو (سزار اورا)، پدر خانواده، نجیب‌زاده‌ای مهربان است و دونا آمپارو (دانیلا رومو)، همسرش، بانویی کنترل‌کننده و مغرور.
مشکلات ایزابل زمانی شروع می شود که او احساس می کند ازدواجش در حال شکست است، زیرا شوهرش، آنیبال فقط به تجارت و پول خانواده اهمیت می دهد و از همسرش بیشتر دور می شود و ....

 


بازیگران سریال سرزمین عشق


کلودیا آلوارز ، دیگو الیورا ،هوراسیو پانچری ، کریستین دلا فوئنته ، سزار اورا ، دانیلا رومو از جمله بازیگران این سریال هستند. 

 


سریال سرزمین عشق چند قسمت است 


سریال سرزمین عشق در یک فصل و 70 قسمت ساخته شده است.و هر قسمت 44 دقیقه است. 

 

دیدگاه‌ها
دانیال نصیریان دوست 1400/10/15
عالیه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.