2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
جزئیات جدید از علت مرگ کیم می سو بازیگر مطرح کره ای

جزئیات جدید از علت مرگ کیم می سو بازیگر مطرح کره ای

علت مرگ کیم می سو بازیگر کره ای چیست ؟ اینجا را بخوانید

جامعه پویا -کیم می سو بازیگر جوان و مطرح کره ای  است که روز گذشته به طرز مشکوکی درگذشت. 
کیم می سو وقتی جانش را از دست داد 29 ساله بود او با بازی در انقلاب رژ لب به شهرت رسید و آخرین سریالی که بازی کرد نیز گل برفی بود. 
کیم می سو به گفته خانواده اش دیروزجانش را از دست داده است هر چند رسانه های کره ای از بیان علت دقیق مرگ او خودداری کرده اند اما شایعاتی در این زمینه مطرح شده است. 

 


بیوگرافی کیم می سو


کیم می سو در 16 مارس 1992 به دنیا آمد او در دانشگاه هنرهای ملی کره در رشته بازیگری تحصیل کرد و بعد حرفه بازیگری و مدلینگ را دنبال کرد. او بازیگر جوان موفقی بود که زندگی شخصی موفقی نیز داشت. کیم می سو ازدواج نکرده بود و همیشه در مصاحبه هایش یک دختر شاد بود.

کیم می سو


فیلم شناسی کیم می سو


کیم می سو او به خاطر بازی در فیلم انقلاب رژ لب و دنیای کیونگ می بسیار شناخته شد و در سریال درام سلام خداحافظ مامان نیز نقش فرینی کرد. کیم می سو اخیر به خاطر بازی در سریال گل برفی بسیار مورد توجه قرار گرفت او در این سریال نقش یک فعال دانشجویی به نام یو جونگ مین را بازی می کند. این سریال در سال 2021 ساخته شد و همچنان در حال پخش است. 

 


علت فوت کیم می سو


کیم می سو سومین بازیگر کره ای است که شایعاتی درباره خودکشی او مطرح شده است بازیگران کره ای دیگری هم بودند که پیش از او خودکش کردند. البته فرضیه خودکشی کیم می سو هنوز مورد تایید قرار نگرفته  است رسانه های کره ای دیروز خبر فوت او را اعلام کردند و از مردم خواستند تا گمانه زنی را کنار بگذارند و به خانواده کیم می سو اجازه دهند تا در سکوت و تنهایی عزاداری کنند. 
شایعاتی درباره تصادف کیم می سو مطرح شده است و گفته می شود او بر اثر تصادف جانش را از دست داده است اما گفته شده تحقیقات در این زمینه ادامه دارد و هنوز علت قطعی برای مرگ این بازیگر 29 ساله مطرح نشده است. 
کیم می سو یکی از بازیگران آینده دار کره جنوبی بود که به نظر می رسید می تواند به یکی از بازیگران پول ساز کره تبدیل شود. 
او 5 ژانویه 2022 جانش را از دست داد. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.