2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
ساعت پخش و تکرار و خلاصه داستان و بازیگران سریال وضعیت زرد

ساعت پخش و تکرار و خلاصه داستان و بازیگران سریال وضعیت زرد

ساعت پخش و تکرار ، خلاصه داستان و بازیگران سریال وضعیت زرد را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سریال وضعیت زرد که در دو فصل ساخته شده است و از شنبه از شبکه 2 سیما پخش می شود. 


خلاصه داستان سریال وضعیت زرد


این مجموعه نخستین سریال تولیدی «مدرسه اندیشه و هنر ماه» در قالب طنز موقعیت است. 
خط داستانی «وضعیت زرد» دارای رگه‌های سیاسی است و خط قصه و شخصیت‌های آن شامل شش کاراکتر محوری هستند که هرکدام از شخصیت‌ها، داستان و رگه‌هایی مخصوص به خود دارند.

سریال وضعیت زرد


در فصل اول این سریال با قصه‌ای مواجه می شویم که یکی از شخصیت‌های اصلی آن، طراح سانتریفیوژی بود که از سازمان انرژی اتمی اخراج شده بود، البته موضوعاتی با درون‌مایه اجتماعی، اقتصادی و مجازی هم حولِ محور این سریال قرار داشت.

 

سریال وضعیت زرد چند قسمت است 

 

فصل اول این سریال به کارگردانی مجید رستگار و تهیه‌کنندگی حامد بامروت‌نژاد طی ۶ قسمت هر شب از شنبه، ۲۱ خرداد تا پنجشنبه، ۲۶ خرداد پخش می‌شود.
همچنین فصل دوم «وضعیت زرد» به تهیه‌کنندگی مسعود ملکی مشهور و کارگردانی مجید رستگار از ۲۸ خرداد ماه هر شب از همین شبکه پخش خواهد شد.

سریال وضعیت زرد


بازیگران سریال وضعیت زرد


مهران رجبی، مریم سعادت، زین‌العابدین تقی‌پور، بهار داورزنی، حسام خلیل‌نژاد، آرش ماهان‌کیا و مهدی رضایی بازیگران اصلی این سریال هستند.


ساعت پخش و تکرار سریال وضعیت زرد


سریال «وضعیت زرد« از شنبه تا پنجشنبه هرشب ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از شبکه دو سیما پخش خواهد شد و روز بعد در ساعات ۹ و ۴۰ دقیقه صبح، ۱۶ و ۲۰ و ۱ و ۳۰ دقیقه بامداد بازپخش می شود.
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.