2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
طرز تهیه سالاداسفناج با انار و گردو خیلی خوشمزه و مجلسی

طرز تهیه سالاداسفناج با انار و گردو خیلی خوشمزه و مجلسی

طرز تهیه سالاد اسفناج خیلی خوشمزه و خاص را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سالاد اسفناج یک سالاد خوشمزه است که می توانید با انار و گردو درست کنید و به عنوان یک غذای سبک تابستانی میل کنید.


مواد لازم برای تهیه سالاد اسفناج


اسفناج :۵۰۰ گرم
گردو : ۱۰۰ گرم
انار :  یک عدد متوسط
پنیر فتا: ۱۰۰ گرم
 رب انار:   ۳ قاشق غذاخوری
سرکه بالزامیک:۳ قاشق غذاخوری
روغن زیتون : ۴ قاشق غذاخوری
پودر سیر  : یک چهارم قاشق چای خوری
 نمک و فلفل سیاه : به مقدار کافی

بیشتر بخوانید : طرز تهیه سالاد سزار رستورانی و خوشمزه+نکاتی که سرآشپزها توصیه می کنند


   طرز تهیه سالاد اسفناج


1-برای تهیه سالاد اسفناج حتما از اسفناج های کوچک استفاده کنید (برگ های جوان و کوچک اسفناج) ابتدا اسفناج ها را پاک کنید و با آب سرد چندین بار بشویید، سپس آب کشی  کنید تا آب اضافی اسفناج ها خارج شود.2-در مرحله بعد مغز گردو را به مدت ۱۵ دقیقه درون یک کاسه خیس کنید تا نرم شود. حالا اسفناج ها را داخل ظرف سالادخوری بریزید و مغز گردو را پس از این که آب کشی کردید به ظرف سالادخوری اضافه کنید.3-در این مرحله انار را دانه  و به مخلوط اسفناج و گردو اضافه کنید. برای تهیه سس سالاد روغن زیتون را به همراه رب انار، پودر سیر، سرکه بالزامیک و مقداری نمک و فلفل سیاه به طور جداگانه مخلوط  کنید تا یکدست شود.4-حالا سس را روی مواد داخل کاسه بریزید و خوب مخلوط کنید تا با هم یکدست شود.5-در آخر پنیر فتا را به مکعب های کوچک تقسیم کنید و روی سالاد بریزید، سپس سالاد را در یخچال قرار دهید تا جا بیفتد و خنک شود.
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.