2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
خلاصه داستان و بازیگران سریال بازگشت به ساردینیا

خلاصه داستان و بازیگران سریال بازگشت به ساردینیا

بازیگران و خلاصه داستان و سایر اطلاعات سریال بازگشت به ساردینیا را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سریال بازگشت به ساردینیا که با نام ایتالیایی Back To The Island ساخته شده است سریالی در ژانر درام و خانوادگی است. 


خلاصه داستان سریال بازگشت به ساردینیا

 

 کارلوفورته، جزیره‌ای کوچک مشرف به دریای ساردینیا، روزی از یک حادثه شوکه شده است... یک کارخانه ماهی تن منفجر می‌شود و تعدادی از جوانان را می‌کشد که در آنجا جشن می‌گیرند.

روز بعد از تصادف، یک افسر پلیس، النا، 30 ساله، به جزیره ای می رسد که در پانزده سالگی ترک کرده بود و اکنون به طور غیر منتظره تصمیم می گیرد بماند. او باید مسئول انفجار را بیابد و با الساندرو، اولین عشق خود که مجبور شد به دلیل رازی غیرقابل ذکر آن را ترک کند، کار کند.

پانزده سال پیش النا مورد تجاوز جنسی قرار گرفت و باردار شد. او تصمیم گرفت دخترش را به یکی از دوستان والدینش بسپارد و برای همیشه شهر را ترک کند.

سریال بازگشت به ساردینیا

نام او کاترینا است. او در یک مهمانی در کارخانه ماهی تن بود و به نظر می رسد رازی را در مورد آن شب پنهان کرده است…
با این حال، کاترینا و النا تنها کسانی نیستند که راز را پنهان می کنند. تحقیقات حقایق نگران کننده ای را در مورد کل جامعه نشان می دهد. رازهای ناگفتنی، داستان های خشونت و انتقام.

کشف و رمز و راز با درام پر از احساسات ترکیب می شود. زنی که با گذشته خود روبرو می شود و خانواده ای را پیدا می کند که فکر می کرد از دست داده است.


بازیگران سریال بازگشت به ساردینیا


الما نوسی ، جینا موراندیا ، کوسیما کوپولا، چیارا بوسچتی ، مایکل روسلو و جیناکالو کوماری بازیگران اصلی این سریال هستند. 


سریال بازگشت به ساردینیا چند قسمت است 


سریال بازگشت به ساردینیا در سال 2017 ساخته شد و در سه فصل آماده شده است ساخت این سریال تا سال 2019 ادامه داشت و این سریال 13 قسمت است. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.