2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
آیا نوید محمدزاده مهاجرت کرده است ؟

آیا نوید محمدزاده مهاجرت کرده است ؟

نوید محمدزاده بازیگری که حضورش در کن با حاشیه همراه بوده حالا مدتهاست سکوت کرده است. دلیلش را اینجا بخوانید

جامعه پویا -نوید محمدزاده بازیگر و سلبریتی ایرانی است که بعد از حاشیه هایی که در کن برای او به وجود آمد حالا مدتی است که خبری از او نیست. 
نوید محمد زاه و همسرش فرشته حسینی که افغانی تبار است با حضور روی فرش قرمز کن همدیگر را بوسیدند که با واکنش وزارت ارشاد ایران روبه رو شد. مسئولان سینمایی وزارت ارشاد هرچند اعلام کردند که عمل آنها غیر شرعی نبوده اما عرف نبوده و عفت عمومی را به خطر انداخته است. 


نوید محمدزاده که با بازی در فیلم های سعید روستایی به اوج شهرت رسید یکی از گرانترین بازیگران ایرانی است که دستمزدهای میلیاردی برای کارهایش دریافت می کند. البته نوید محمدزاده ادکلنی هم به نام خودش تولید کرده و همین برند هم برای او درآمد بالایی داشته است. 
نوید محمدزاده در خانواده ای 13 نفره به دنیا آمده است او 11 خواهر و برادر دارد و اهل سنندج است.

نوید محمدزاده و همسرش

دو سال قبل عکس هایی که از او و فرشته حسینی بازیگر ایرانی منتشر شد شائبه رابطه عاطفی آنها را قوت بخشید و در نهایت آنها با انتشار عکس هایی عروسی خود را اعلام کردند. 
فرشته حسینی افغانی تباری است که در ایران به دنیا آمده و زندگی می کند. او بعد از اینکه وارد کلاس های بازیگری شد و در یک فیلم که ساخته برادران محمودی دو کارگردان افغانی تبار هستند بازی کرد مشهور شد. آشنایی فرشته حسینی و نوید محمدزاده البته زندگی فرشته حسینی را دگرگون کرد. او هم به لحاظ مادی و هم به لحاظ کاری درخشش بسیار زیادی داشت و حتی در فیلم های خارجی هم بازی کرد. 
فرشته حسینی اولین بار در کنار همسرش نوید محمدزاده درجشنواره کن حاضر شد. نوید محمدزاده با بازی در فیلم برادران لیلا  به کن رفت. و همسرش را هم با خودش برد. فیلمی که سراسر حاشیه بود و البته مسئولان سینمایی وزارت ارشاد اعلام کردند این فیلم را به خاطر تنبیه کارگردان و عواملش اکران نخواهند کرد چون با هماهنگی آنها به کن نرفته است. 


نوید محمد زاده بعد از بوسیدن همسرش روی فرش قرمز کن توجه جهان را به خود جلب کرد مخصوصا به خاطر محدودیتهایی که در ایران و افغانستان وجود دارد جهان بیشتر به این بوسه توجه کرد. او اعلام کرده بود به ایران بر می گردد و فعالیتش را ادامه می دهد. 
هرچند این تصمیم نوید محمدزاده بود اما آیا تصمیم مدیران سینمایی وزارت ارشاد هم بود؟
بعد از بازگشت نوید محمدزاده و همسرش به ایران هردوی آنها به طور ناگهانی همه فعالیت های خود رد فضای مجازی را متوقف کردند، فرشته حسینی که حتی از آشپزی شوهرش با زیرپیراهن هم در اینستاگرام فیلم و عکس می گذاشت به طور ناگهانی بعد از بازگشت به ایران سکوت کرد و در صفحه نوید محمدزاده هم دیگر خبری نیست. این در حالیست که تئاتری به تهیه کنندگی نوید محمدزاده در همان روزهای اول بازگشتش به ایران قرار بود روی سن برود که مسئولان وزارت ارشاد گفتند فقط زمانی که نام نوید محمدزاده حذف شود اجازه اجرا خواهند داد. 

 

نوید محمدزاده و فرشته حسینی


آیا نوید محمدزاده مهاجرت کرده است 


بعد از توقیف شفاهی تئاتر نوید محمدزاده گمانه زنی ها برای مهاجرت او قوت گرفت مخصوصا اینکه شنیده شده او شهروندی کانادا را هم دارد هرچند این خبر از سوی خودش تایید نشده است اما تکذیب هم نشد. به همین دلیل مهاجرت نوید محمدزاده قوت گرفت. در این میان و پیش از حاشیه های ایجاد شده فرشته حسینی همسر نوید محمدزاده تلاش زیادی می کرد که مهارت خود در صحبت کردن به زبان انگلیسی را هم به رخ بکشد و همین هم باعث شد تا شایعاتی درباره اینکه نویدمحمدزاه برای مهاجرت کرده قوت بگیرد. اما همچنان او و همسرش نسبت به هر خبری سکوت کردند و صفحه اینستاگرامشان را هم پس از بازگشت از کن دیگر به روز نکردند. 

 

حالا با این سکوت عجیب و البته نگران کننده نوید محمدزاه و همسرش باید دید آیا این بازیگر درخشان ایرانی به خاطر یک بوسه همچنان محروم از صحنه و بازی خواهد بود؟ یا اینکه مسئولان وزارت ارشاد دست از سختگیری خود برای بازیگری که همسرش را بوسیده برمی دارند؟
اما هرچه هست نوید محمدزاده سرمایه بزرگ سینمای ایران است که حاشیه های وزارت ارشاد برای او می تواند منجر به از دست رفتن این سرمایه شود. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.