2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
شب یلدا برای عروس چی می برن

شب یلدا برای عروس چی می برن

هدیه شب یلدا برای عروس چه تدارک ببینیم

جامعه پویا -هدیه شب یلدا برای عروس یکی از چالش های خانواده داماد است چراکه اولا هنوز روابط آنقدر نزدیک نیست که هدیه ندادن در شرایط مالی سنگین قابل درک باشد و از طرفی مخارج سنگین نیز می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. 


چند هدیه ویژه برای شب یلدای عروس


سرویس نقره یکی از هدیه های بسیار زیبایی است که می توانید به جای طلا برای عروس هدیه ببرید. شما می توانید با یک سرویس سبک نقره یا یک دست بند و گوشواره نقره جلوه زیبایی به هدیه خود بدهید. ضمن اینکه نقره یکی از زیورآلاتی است که بسیار شیک و خاص و لاکچری است نه درشتی و گرانی و قدیمی بودن طلا را دارد و نه اینکه خرید آن سخت است .


لباس زمستانی عروس


اگر نقره یا طلا خریداری کردید دیگر لازم نیست پول زیادی برای کادوهای دیگر بدهید اما اگر تصمیم دارید لباس بخرید پالتو انتخاب مناسبی است. یک پالتو که بتوان در زمستان استفاده کرد بسیار مناسب است. اگر می خواهید از هدایای کلاسیک استفاده کنید شالهای ترکمن نیز بسیار مناسب است. 


آش مخصوص شب یلدا


آش انار یکی از آش ها و غذاهای مخصوص شب یلدا است. آذری ها کنار آش کوفته نیز آماده می کنند کوفته های بزرگ که با آلو و جوجه و تخم مرغ پر شده است یکی از غذاهای خاص و خوشمزه است .


آجیل شب یلدا


یک آجیل متفاوت می تواند باعث شود شما هدیه متفاوتی به عروستان بدهید. انواع میوه خشک تابستانی یکی از بهترین انتخاب ها برای آجیلا شب یلدا است. چیپس میوه توت فرنگ ، کرن بری ، انبه و آناناس و سایر میوه های خشک می تواند انتخاب دقیق و بسیار خوبی باشد. 

هدیه برای عروس در شب یلدا
هندوانه و انار با تزئین گل


می توانید هندوانه و انار و لبو را با گل تزئین کنید و یک سبد بسیار قشنگ و جذاب درست کنید. ایده ای که می تواند جذاب باشد قرار دادن عکس عروس و داماد در میان گلهاست که شب به یاد ماندی را برای آنها درست می کند. 


شب یلدا برای داماد چی میبرن؟

چندان متداول نیست که شب یلدا به داماد هدیه داده شود ولی گاهی اوقات خانواده عروس به داماد هم به عنوان پیشکش، لباس زمستانی، ساعت، طلا و... می‌دهند.

خانواده عروس به عنوان میزبان میوه های مرسوم این شب، آجیل، شیرینی و تنقلات و گاهی شام تهیه کرده و از خانواده داماد پذیرایی می کنند. همچنین خانواده ی عروس می‌توانند با تهیه کردن گیفت ها یا هدیه های کوچک و تقدیم آنها به مهمانان دیگر، این شب را به یاد ماندنی تر کنند.
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.