2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
ساعت پخش و تکرار  و خلاصه داستان سریال بیگانه ای با من است

ساعت پخش و تکرار و خلاصه داستان سریال بیگانه ای با من است

سریال بیگانه ای با من است سریالی در دو فصل است جزئیات و ساعت پخش و تکرار آن را اینجا بخوانید

جامعه پویا -ساعت پخش و تکرار و خلاصه داستان سریال بیگانه ای با من است را اینجا بخوانید.
 سریال بیگانه ای با من است  به جای سریال از سرنوشت 3 هر شب از شبکه 2 سیما پخش خواهد شد. 
مهشید جوادی و ستاره پسیانی از جمله بازیگران این سریال هستند.

سریال بیگانه ای با من است


زمان پخش سریال بیگانه ای با من است


سریال بیگانه ای با من است  3 هر شب ساعت 9:30 شب از شبکه دو پخش خواهد شد. این سریال در روزهای پنجشنبه خلاصه قسمت های پخش شده خواهد داشت و در روز جمعه هم پخش نخواهد شد و به جای ان یک فیلم سینمایی پخش می شود. 

 


زمان تکرار سریال بیگانه ای با من است

سریال  بیگانه ای با من است در دو نوبت ساعت 12 ظهر و 16 عصر نیز پخش خواهد شد. 
شبنم قلی خانی،  سپیده خدا وردی مهشید جوادی، پژمان بازغی،  ، میلاد میرزایی، پوران دخت مهیمن و مرحوم پرویز پور حسینی از جمله بازیگران این سریال هستند .

شبنم قلی خانی و شیوا ابراهیمی در بیگانه ای با من است


خلاصه داستان بیگانه ای با من است 

 


 پایگاه خبری دوات آنلاین نوشت:این سریال به کارگردانی احمد امینی در روزهای ابتدایی تابستان ۹۸ وارد مرحله تولید شد و با اینکه در چند فصل و اوج شیوع کرونا ساخته شد، اما زمان تولید آن یک سال و نیم به طول انجامید. این سریال علاوه بر تهران، شهرک سینمایی غزالی، در کرج، شیراز، بوشهر نیز مقابل دوربین رفت.

بازیگران سریال بیگانه ای با من است


بخشی از قصه بیگانه ای با من است، در دهه ۶۰ می گذرد و بخشی از آن در دهه ۷۰ و ۹۰. بنا بر این این سریال در سه فصل داستانی و البته به هم پیوسته تهیه و تولید شده است. فصل اول در ۳۰ قسمت و فصل دوم در دو بخش دهه ۷۰ و دهه ۹۰ در ۱۶ قسمت تهیه شده است. روایت قصه این سریال در دهه ۶۰ می گذرد و در بخش های گروه تولید محدودیت هایی داشتند اما بنابر مقتضیات داستان می بایست قصه در این دهه روایت می شد.
از آنجا که دو فصل این سریال در دو برهه زمانی متفاوت به تصویر کشیده شده است، به همین دلیل هر کدام از این فصل ها توسط یک کارگردان ساخته شده است. احمد امینی کارگردانی فصل یک و آرش معیریان کارگردانی فصل دو را به عهده دارد.
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.