2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
داستان سریال در چشم باد، ساعت پخش و تکرار و هنرپیشه هایی که در آن بازی می کنند

داستان سریال در چشم باد، ساعت پخش و تکرار و هنرپیشه هایی که در آن بازی می کنند

سریال در چشم باد یک ملودرام تاریخی است که وقایع مهم ایران را روایت می کند. همه چیز درباره سریال در چشم باد را اینجا ببینید

جامعه پویا -سریال تاریخی در چشم باد که در زمان پخش خود طرفداران زیادی داشت دوباره از شبکه آی فیلم پخش می شود. 
سریال در چشم باد وقایع تاریخی ایران از سال 1300 تا 1360 را روایت می کند. این سریال تاریخی ستارگان بسیار زیادی دارد و از نیوشا ضیغمی تا پارسا پیروزفر در آن نقش آفرینی کرده اند. مرحوم ماهچهره خلیلی نیز در این سریال حضور دارد. 

 

سریال در چشم باد، وقایع سیاسی و اجتماعی سه دوره از تاریخ در سال‌های ۱۳۰۰، ۱۳۲۰ و ۱۳۶۰ را بررسی می‌کند که دوره اول پایان دوره قاجار و دوره پهلوی، دوره دوم جنگ جهانی دوم و دوره سوم یک دوره زمانی خاص در بعد از انقلاب اسلامی ایران را که دوره فتح خرمشهر است، در بر می‌ گیرد و با آزادی خرمشهر پایان می یابد.

پارسا پیروز فر در سریال درچشم باد

حسن ایرانی که از یاران میرزا کوچک خان جنگلی است، پس از کشته شدن میرزا، به همراه خانواده‌اش به تهران کوچ می‌کند و با راه‌اندازی یک چاپخانه به کار و زندگی در تهران می‌پردازد. ایرانی سه پسر و یک دختر دارد که از میان آنها، یکی از پسرانش به نام بیژن خلبانی را به عنوان حرفه خود انتخاب می‌کند و دیگری که نادر نام دارد، به تجارت مشغول می‌شود و...

 

بیژن پس از ترک نامزدش «ایران نخجوان» با بازی سحر جعفری جوزانی در جنگ جهانی دوم با متفقین می‌جنگد. او پس از جنگ دستگیر و به خارج از کشور تبعید می‌شود. بیژن زمانی که اسیر می‌شود عشق دوران کودکی خود یعنی لیلی را در ارتش شوروی پیدا می‌کند و به همراه او فرار می‌کند.

 

 

عکسی از سریال در چشم باد

بیژن زمان جنگ ایران و عراق به ایران می‌آید و برای پیدا کردن پسرش مجبور می‌شود به جبهه برود.
نقش پسر دیگر ایرانی به نام «نادر» را «کامبیز دیرباز» بازی می‌کند. «نادر» تاجر است و تمایل زیادی به دخالت در ماجراهای سیاسی ندارد.
اسد پسر کوچکتر خانواده در حمله هوایی متفقین به نیروی دریایی بندر انزلی شهید می‌شود.
فاطمه دختر ایرانی با بازی گلاره عباسی با محمود دژگیر ازدواج می‌کند.
ساعت پخش سریال در چشم باد
سریال در چشم باد هر شب ساعت 10 از آی فیلم پخش می شود .البته این سریال تکرار هم دارد

کامبیز دیرباز و گلاره عباسی در سریال در چشم باد


ساعت تکرار در چشم باد

دوبار در روز بعد در ساعت های 6 صبح و 2 بعدازظهر تکرار آن روی آنتن می رود.

سریال در چشم باد


سریال درچشم باد چند قسمت است


سریال در چشم باد 40 قسمت 50 دقیقه ای است که وقایع تاریخی مهمی را در ایران روایت می کند . این سریال در سال 83 ساخته شد و قسمت هایی از ان نیز در سال 86 فیلم برداری شد. این سریال را مسعود جعفری جوزانی ساخته است. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.