2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
ملکه گدایان : شبیر چرا نمی خواهد البرز و افرا بهم برسند ؟

ملکه گدایان : شبیر چرا نمی خواهد البرز و افرا بهم برسند ؟

شبیر به البرز هشدار داده به افرا نزدیک نشود چرا؟ راز مگوی شبیر چیست که مانع نزدیک شدن البرز و افرا بهم می شود؟ اینجا را بخوانید

جامعه پویا -سریال ملکه گدایان با گره های جدید مخاطب را همچنان به دنبال خود می کشد و تا کنون توانسته یک ملودران عاشقانه وپرکشش را روایت کند.
ملکه گدایان در اصل دعوای دوخواهر را روایت می کند که زندگی پرتنشی داشتند. خورشید خواهر بزرگتر در یک آتش سوزی فرزندانش را از دست داده و پسری را به فرزندی قبول کرده است اما لعیا خواهر بزرگتر همچنان درگیر زندگی خواهرش است و به دور از چشم خواهرش کارهایی می کند که زندگی او را با چالش مواجه می کند. 

بیشتر ببینید: سکانسی از ملکه گدایان؛ عاشقانه آریا برای افرا


لعیا با بازی رویا نونهالی همچنان به زندگی خواهرش حسادت می کند و همچنان به دنبال نابود کردن زندگی اوست. حتی حالا که بعد از سالها دوباره برگشته تا با خواهرش آشتی کند. 

البرز و افرا در ملکه گدایان


در این میان آریا با بازی محمدرضا غفاری پسر لعیا و عاشق دختری به نام افرا است. افرا با با بازی باران کوثری دختری است که اسیر ملکه شده و گدایی می کند و از بچه های گدا مراقبت می کند. آریا حاضر نیست از عشق افرا دست بکشد. ضمن اینکه حالا عشق دیگری در دل افرا شعله کشیده است. عشق البرز  با بازی آرمان درویش جوانی که دکتری شیمی دارد و پسر خورشید است وملکه که به نظر می رسد لعیاست زندگی او را تحت تاثیر قرار داده است. 

بیشتر بخوانید :  ناگفته هایی از زندگی آرمان درویش بازیگر نقش البرز در سریال ملکه گدایان

اما راز مگوی شبیر مردی که افرا را بزرگ کرده است مانع رسیدن افرا و البرز به هم است. این درحالیست که در جایی از داستان می بینیم که افرا برادرش فرهاد را به دلیل بیماری از دست می دهد. آیا ممکن است شبیر او را به کسی فروخته باشد و به افرا گفته باشد برادرش مریض بوده و فوت کرده  است؟
وقتی بیشتر می توان به جواب مثبت این سوال مطمئن بود که شبیر وقتی می شنود افرا و البرز  با بازی آرمان درویش بهم نزدیک شده اند البرز را به خانه اش می کشد تا به او بگوید به افرا نزدیک نشود و در واقع عاشق او نشود. این هشدار شبیر در واقع به دلیل راز مگویی است که او در سینه دارد. 

 

آریا و افرا
اما سوال دیگری هم در این میان مطرح است آیا آتش سوزی در مهد کودک فقط یک حادثه بوده؟ آیا افرا و البرز همان چشمه و البرز واقعی نیستند؟ این فرضیه را می توان اینجا مطرح کرد که احتمالا لعیا به دلیل کینه قدیمی که از خسرو داشته است آتش سوزی در مهد کودک را به راه انداخته ، چشمه و البرز را ربوده و به یک مرد بچه فروش یعنی شبیر فروخته و از او خواسته از آنها مراقبت کند. شاید به همین دلیل است که ملکه یعنی لعیا حساسیت زیادی روی افرا و البرز دارد و از انها در هر شرایطی حمایت می کند. 


حالا با این فرضیه  ها باید ماند و منتظر شد و دید آیا افرا و البرز فرزندان واقعی خسرو و خورشید هستند؟

 

دیدگاه‌ها
مهدیه 1401/07/15
افرا و البرز بهم میرسن و البرز و آریا برادرن برادر ناتنی
... 1400/06/20
افرا و البرز خواهر برادر نیستن و آخر سر هم بهم میرسن
ناشناس 1400/06/16
عاشقــتونم ﴿باران • ارمان • محمـدرضا • فرزاد ٠ رویا • پانتـه • شبـنم • عرفان•﴾
یسنا 1400/03/29
افرا با اریا برادر ش است و البرز بچه ی لعیا تابلوه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.