2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت

ملکه گدایان : عاشقانه دردناک آریا برای افرا

آریا برای اینکه از افرا جدا شده درد می کشد و غم درونش را با خواندن آوازی در حالت سستی بیان می کند. این عاشقانه دردناک را اینجا ببینید

جامعه پویا - سریال ملکه گدایان با تم عاشقانه اش توانسته مخاطبان زیادی را جلب کند. مثلث عشقی آریا ، افرا و البرز یک داستان قوی و پرکشش است که این سریال آن را به خوبی نشان داده است. 

داستان سریال ملکه گدایان که ماجرای زنی به نام لعیاست که درپی انتقام از خواهر و شوهرخواهرش فرزندان آنها را می گیرد و وضعیت به سمت تولید مواد مخدر می رود حالا پسرش آریا عاشق یکی از همان گدایانی شده که او تربیت کرده است. افرا از کودکی زیر دست ملکه بزرگ شده و گدایی می کند. او در میانه راه با البرز آشنا می شود پسری که هیچکس نمی داند اما خواهرزاده ملکه است. ملکه او را از آلمان به ایران کشانده تا از این طریق خواهرش را نابود کند. حالا مثلی عشقی بین آریا با بازی محمدرضا غفاری که پسر لعیا با بازی رویا نونهالی است و افرا با بازی باران کوثری و البرز با بازی آرمان درویش شکل گرفته است. مثلثی عشقی که به کم کم به جاهای خطرناکی می رسد. 

چراکه لعیا برای مواجه کردن آریا با واقعیت او را دقیقا همان جایی می برد که افرا درحال گداییست او با اینکار سعی دارد افرا و آریا را از هم دور کند اما آریا همچنان به دنبال افراست و عشق او را نمی تواند رها کند. سکانس دردناکی از عاشقی آریا و دردک کشیدنش به خاطر افرا را اینجا ببیند 

 

دیدگاه‌ها
Maryam 1400/10/06
بازیگر های این سریال به خصوص محمدرضا غفاری و پانته آ بهرام خیلی خوب بازی کردن

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.