2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل رادمهر رزمجو بازیگر  خردسال نقش بهنود در سریال احضار

بیوگرافی کامل رادمهر رزمجو بازیگر خردسال نقش بهنود در سریال احضار

رادمهر رزمجو بازیگر نقش بهنود برادر مائده در سریال احضار را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -رادمهر رزمجو بازیگر نوجوانی است که بازیگری را از وقتی بسیار کوچک بود آغاز کرد. 

 


رادمهر رزمجو متولد سال 1392 است. او بازیگری را از 4 سالگی شروع کرد و پدر و مادر جوانش او را در این راه بسیار کمک کردند. رادمهر از وقتی خیلی کوچک بود تئاتر کار می کرد و مهارت ذاتی او برای بازیگری باعث شد تا به عنوان کودک بازیگر در چند کار تلویزیونی بازی کند. 

رادمهر رزمجو بازیگر نقش بهنود در سریال احضار


رادمهر رزمجو در موسسه پانیز آموزش بازیگری تئاتر دید و از همانجا وارد تلویزیون شد. 
رادمهر رزمجو برای اولین بار در فیلم بیسیم جلوی دوربین رفت. او سپس به پروژه سریال کتونی زرنگی پیوست و در آن فیلم نقش آفرینی کرد. از دیگر کارهای رادمهر رزمجو بازی در سریال محکومین است. 

رادمهر رزمجو و آرش مجیدی در سریال احضار


از دیگر سریالهایی که رادمهر رزمجو بازی کرده سریال بیگانه ای با من است بود که در آن سریال نقش کودکی رامین را برعهده داشت. 
هرچند رادمهر رزمجو در چند فیلم کوتاه نیز بازی کرده است اما سریالهایی که او در آن نقش آفرینی کرد بسیار پررنگتر است. او در آخرین حضورش در سریال احضار نقش آفرینی کرد . رادمهر رزمجو در سریال احضار نقش بهنود برادر مائده را بازی میکند. 

رادمهر رزمجو در کنار پدرش


او کودکی است که وابستگی زیادی به خواهرش دارد و دوست ندارد خواهرش ازدواج کند. 
رادمهر رزمجو علاوه بر بازیگری در حال آموختن موسیقی نیز هست. او موسیقی را با بلز شروع کرد و در حال حاضر در حال آموختن پیانو است. 
رادمهر رزمجو به ورزش فوتبال علاقه زیادی دارد. او تنها فرزند خانواده است و پدر و مادرش برای موفقیت او وقت زیادی را صرف می کنند. 
بازیگرانی که با رادمهر رزمجو هم بازی بودند آینده خوبی را برای او پیش بینی می کنند. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.