2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
آیا آرزو در سریال از سرنوشت 4 فلج می شود

آیا آرزو در سریال از سرنوشت 4 فلج می شود

آرزو در سریال از سرنوشت فلج می شود؟ اینجا را بخوانید.

جامعه پویا -سریال از سرنوشت 4 در حال فیلم برداری است و عکس و فیلم های مختلفی از پشت صحنه آن منتشر می شود. 


این سریال ماجرای زندگی دو دوست است که در پرورشگاه بزرگ شدند و پیوستگی عاطفی آنها به قدری شدید است که حتی در بزرگسالی هم نتوانستند از هم جدا شوند. هاشم (دارا حیایی) و سهراب (کیسان دیباج ) شخصیت های اصلی داستان هستند که بعد از ترخیص از خانه خورشید زندگی مستقل را شروع کردند اما مشکلات زندگی روزهای سختی را برای انها رقم زد. در این میان شکست عشقی سهراب و ترک شدنش توسط آرزو و بلندپروازی های هاشم برای رسیدن به ثروت کلان باعث شد او به زندان بی افتد و نغمه ( فاطیما بهارمست ) که همسر هاشم است او را ترک کند.

سریال از سرنوشت 4 آرزو و سهراب

در این میان آرزو (مونا کرمی) بعد از یک ازدواج ناموفق دوباره زندگی سهراب برگشت و از او خواست تا با هم ازدواج کنند اما پدر آرزو که ثروت برایش یک مساله مهم است سهراب را تحقیر کرد و او را رنجاند اما به محضی که فهمید پدر سهراب پیدا شده و مردی ثروتمند است او را به دامادی قبول کرد. 
حالا و در میان طوفان اتفاقات برای هاشم که به جرم اخلال در نظام ارزی در زندان است سهراب آماده ازدواج با آرزو می شود. اما آیا خوشبختی به آنها لبخند خواهد زد ؟

بیشتر بخوانید : آیا هاشم در سریال از سرنوشت به نغمه خیانت می کند

عکس های منتشر شده از پشت صحنه سریال از سرنوشت 4 خبر از حادثه ای تلخ برای آرزو می دهد. او در چند عکس با عصا دیده شده و در یک خانه خالی و غم زده است. این حادثه تلخ کی و کجا برای آرزو اتفاق می افتد و سهراب چقدر در این ماجرا مقصر است ؟ آیا عشق سهراب و آرزو یکبار دیگر دچار چالش های جدی می شود؟ آیا آرزو بهبود پیدا می کند؟ 

سریال از سرنوشت 4 دارا حیایی ، کیسان دیباج و مونا کرمی
برای اینکه به پاسخ این سوالات برسیم باید منتظر پخش فصل چهارم سریال از سرنوشت باشیم. اما آنچه مسلم است تلاطم در زندگی سهراب و هاشم همچنان ادامه دارد و فلج شدن آرزو وضعیت را برای سهراب سخت تر می کند. چرا که عکس های منتشر شده خبر از حال و روز غمگین آرزو در این سریال می دهد. آرزویی که دختر دردانه پدر بود حالا در یکی از عکس ها ساعتی را در دست دارد  و با حسرت نگاه می کند. 

بیشتر ببینید : بدحالی شدید لیلا بلوکات حین بازی در سریال از سرنوشت 4

 

مونا کرمی در سریال از سرنوشت 4

ساعت نماد زمان و تاریخ است او گذشته ای را با خود حمل می کند که باید دید آیا با آن گذشته خوشحال است ؟ فضای تاریک در یکی دیگر از عکس ها در حالیکه آرزو با عصا به سختی راه می رود وضعیت سخت و دشوار او را نشان می دهد. 

اما انچه مسلم است این اتفاق بعد از ازدواج برای آرزو رخ می دهد. 

 

 

دیدگاه‌ها
فاطیما 1401/05/20
از سرنوشت
ناشناس 1401/02/18
بهترین فیلم
ناشناس 1401/02/06
عالیییییییی
ماه بانو 1401/02/05
عالیه آقای دارا حیایی و کیسان دیباج و مونا کرمی عالی هستند خدا قوت
هلیا 1400/12/20
خیلی فیلم جذاب و دیدنی هست. نقش کیسان دیباج (سهراب) و مونا کرمی (آرزو) رو خیلی دوست دارم ♥️ فقط کاش آرزو هیچ بلایی سرش نیاد و با سهراب خوشبخت بشه😍 زمان پخشش گفتن ماه رمضان هست فصل چهارم چه ساعتی؟؟
علی 1400/12/15
واقعا سریال خیلی خوبی بود ممنونم باز هم پخشش کنید
ناشناس 1400/09/17
لطفا پخش کنید دیگه فیلم از سرنوشت من خیلی دوست دارم این فیلم و لطفا هرچه زود تر پخش بشه ممنون میشم
مبینا 1400/09/14
من این سریال خیلی دوست دارم ممنون از کارگردانش
نازی 1400/08/15
برین تیتراژ های جدید از پیج اصلی از سرنوشت جذابه پشت صحنش
ناشناس 1400/08/11
شاید شوهر سابقش زیرش میکنه چون یه جایی بابای آرزو وسهراب وهام تو یه جایی مثل بیمارستان بودند

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.