2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
نینجا در سریال گودال کیست

نینجا در سریال گودال کیست

سریال گودال با یک معمای بزرگ مواجه شده است ، نینجا در سریال گودال کیست ؟ اینجا را بخوانید.

جامعه پویا -سریال گودال ماجرای زندگی پسری عاصی از رفتارهای پدرش است که در نوجوانی خانه را ترک کرده و زندگی جداگانه ای را برای خود درست می کند. یاماج پسر سرکش خانواده که موسیقی را جایگزین خشونت رفتاری پدرش کرده است و از اینکه خانواده اش یعنی کوچوالی‌ها چنین خشونت می کنند ناراحت است با یک اتفاق روبه رو می شود. مادر یاماج با او تماس می گیرد و از او می خواهد به خانه برگردد چون پدر بیمار است و برادر بزرگ خانواده نیز کشته شده است. 

 


یاماج که به تازگی عاشق سنا شده است و تصمیم گرفته با او در یک  خانه زندگی کند مجبور به ترک خانه می‌شود و....
یاماج به رقم اینکه دوست ندارد درگیر خونریزی های خانوادگی در محله شود اما به گودال بر می‌گردد در طول داستان سریال گودال شاهد عشق های پنهان و آشکار زیادی هستیم از عشق پدر یاماج به زنی دیگر که بعدها مشخص می‌شود از او یک پسر دارد تا عشق یکی از دوستان نزدیک پدر یاماج به مادرش. اما عشق سنا و یاماج زندگی در گودال را دگرگون می کند. 
گودال نام محله ای است فقیر نشین که پدر یاماج سعی می‌کند از اهالی آن حمایت کند اما دست خودش هم به خون آلوده است. 

نینجا در سریال گودال کیست


سریال گودال یک سریال اکشن عاشقانه است که حالا این روزها وارد فاز جدیدی شده است. یک نینجا وارد سریال شده و داستان پیچیده سریال گودال را پیچیده‌تر کرده است. 
فردی نقابدار که دست به انتقام‌گیری‌های خطرناک می‌زند و فعلا کسی نمی‌داند این نینجا کیست. گودال یا چکور سریالی است که از یک عاشقانه به سریالی اکشن تبدیل شده است و ورود نینجا به سریال گودال این سریال را پیچیده‌تر کرده است. 

 


اما سوال اینجاست که نینجا کیست. آیا می‌توان گفت نینجا یاماج که در طول سریال مرگ او را دیده ایم  یا یکی از برادران اوست که همچنان درحال ترمیم اوضاع است؟ یا علیچو نینجای گودال است ؟ 
نظرات متفاوتی درباره اینکه نینجا در سریال گودال کیست وجود دارد. شما آخر این داستان را چطور حدس می‌زنید و شما مخاطبان جامعه پویا به ما بگویید به نظر شما نینجا در سریال گودال کیست؟ نظرات شما با نام خودتان در سایت منتشر خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها
یاسر 1401/04/10
کمال
محمد 1400/06/05
کمال ‌‌
یاشر 1400/06/05
کمال
هستی 1400/05/18
کمال
ناشناس 1400/05/10
کمال
ارسلان 1400/04/22
کمال است
نازگل 1400/03/24
کمال
فریبا 1400/03/21
کمال.چون مبارزه کردنش مثل کماله
مرصاد 1400/03/19
کمال
محمد 1400/03/18
کمال

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.