2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
مرد جوان بعد از آشتی با همسرش او را کشت و خودکشی کرد

مرد جوان بعد از آشتی با همسرش او را کشت و خودکشی کرد

مردی بعد از به قتل رساندن همسرش خودکشی کرد. جزئیات را اینجا بخوانید

جامعه پویا - تحقیقات در خصوص مرد جوانی که 24 ساعت پس از آشتی با همسرش، وی را به‌ قتل رسانده و ساعاتی بعد هم خودش را از بالای یک برج به پایین انداخته ادامه دارد.

 

به‌ گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، رسیدگی به این پرونده از ساعت 1:15 ظهر روز چهارشنبه با اعلام سقوط مرد جوانی به‌نام اشکان از طبقه 19 یک برج در خیابان ستارخان به مأموران کلانتری 137 نصر آغاز شد و مأموران موضوع را با محمد شفیعی بازپرس کشیک قتل پایتخت در میان گذاشتند و تیمی از کارآگاهان تشخیص هویت راهی محل شدند.

 


تحقیقات مأموران مشخص کرد که متوفی ساکن برج نبوده و برای خودکشی به آنجا آمده بود. پس از آن مأموران تشخیص هویت در بازرسی تراس و راه پله‌ها، کیف دستی مرد جوان را پیدا کردند. از سوی دیگر مأموران کلانتری 129 جامی در تماس با بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت اعلام کردند جسد زن جوانی را داخل خانه‌اش کشف کردند. مأموران مدعی بودند که آثار خاصی روی بدن زن جوان دیده نمی‌شود. با این حال بازپرس جنایی، کارآگاهان تشخیص هویت را راهی خانه زن جوان کرد و در بازرسی بدنی متوجه آثار کبودی روی گردن او شدند که نشان می‌داد زن جوان بر اثر خفگی به قتل رسیده است. بدین ترتیب بازپرس شفیعی و تیم جنایی راهی خانه مورد نظر شده و تحقیقات‌شان را ادامه دادند.

 

پدرشوهر مقتول که جسد او را پیدا کرده بود در توضیح ماجرا گفت: عروسم مهرنوش و پسرم اشکان مدت‌ها بود که باهم اختلاف داشتند. حتی یک سالی هم جدا از هم زندگی کردند. تا اینکه پسرم شکایت کرد و دادگاه حکم الزام بر تمکین داد. از طرفی هم ما و هم خانواده مهرنوش وساطت کردیم و از آنها خواستیم به خاطر پسر 9 ساله‌شان آشتی کنند که در نهایت عروسم 24 ساعت قبل راهی خانه‌اش شد. صبح امروز هرچه با اشکان و عروسم تماس گرفتم تلفنم را جواب ندادند و باعث شد تا حضوری به خانه‌شان بروم. وقتی دیدم در را باز نمی‌کنند با لگد در را شکستم و وارد خانه شدم که با جسد مهرنوش مواجه شدم.

 


خودکشی پس از قتل


در ادامه تحقیقات، متخصصان تشخیص هویت اعلام کردند که زن جوان اوایل صبح با شال توسط اشکان به قتل رسیده است و با بررسی بیشتر مأموران مشخص شد که شوهر جنایتکار، همان مردی است که خودش را از طبقه 19 به پایین پرتاب کرده است.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.