2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
دلیل  طلاق جنجالی آناشید حسینی و پسر سفیر

دلیل طلاق جنجالی آناشید حسینی و پسر سفیر

آناشید حسینی و امیرحسین مرادی پسر سفیر ایران در دانمارک که لحظه های مختلف زندگی شان جنجالی شد طلاق گرفتند. همه چیز درباره ازدواج و دلیل جدایی این زوج را اینجا بخوانید

جامعه پویا -خبر ازدواج لاکچری پسر سفیر ایران در دانمارک با یک طراح مد دو سال پیش به شدت در فضای مجازی صدا کرد.  پذیرایی آنچنانی و مهمان های ویژه و خرج میلیاردی از مهمترین دلایل جنجالی شدن این ازدواج بود. حالا جدایی انها سرو صدا به پا کرده است. اقای سفیر از پسر و عروسش سابقش خواسته تا غم این جدایی را با خدا در میان بگذارند و به میان مردم نیاورند. 


دو سال پیش خبر‌هایی درباره‌ی ازدواج این زوج در فضای مجازی و وب‌سایت‌ها منتشر شد که همگی از لوکس بودن و هزینه‌ی بالای این مراسم نوشته و به نوعی معترض بودند و عنوان‌هایی همچون "عروسی لاکچری پسر سفیر ایران" و یا "عروسی میلیاردی پسر سفیر ایران در دانمارک" به کار بردند.
آناشید حسینی درباره‌ی حواشی ازدواجش گفت: "پدر من یک فعال اقتصادی هستند و هیچگاه شغل دولتی نداشته اند و من با امیرحسین مرادیان یک سال است که ازدواج کرده ام. شایعاتی که درباره‌ی ازدواج و مراسم عروسی ما نوشته شد و در فضای مجازی پخش شد ما را بسیار آزرده خاطر کرد چراکه همش صحبت از عروسی لاکچری و هزینه‌های میلیاردی شده بود و به همسر من عنوان آقازاده داده بودند و این نهایت بی انصافی است."

 

آناشید حسینی و همسر سابقش
ماجرای ازدواج جنجالی پسر سفیر و آناشید حسینی از کجا کلید خورد؟


اگر پای ثابت شبکه‌های مجازی باشید، حتما غائله‌هایی که درباره پسر دیپلمات ایرانی ساکن ونزوئلا و کل‌کل او با یکی از بازیکنان به راه افتاد را به خاطر دارید، حتما بعدتر هم در جریان رمزگشایی از قیمت و برند لباس‌های خانواده اشراقی قرار گرفته‌اید. اگر از جزییات هر دو ماجرا به خوبی خبر دارید، قطعا به خوبی با مورد جدیدی که به عروسی پسر سفیر ایران در دانمارک و یک بلاگر اینستاگرامی مربوط می‌شود، هم آشنایید اما اگر نیستید، بدانید که آناشید حسینی یعنی همان عروس خانم بلاگر و امیرمحسن مرادیان پسر مرتضی مرادیان سفیر جمهوری اسلامی ایران در دانمارک، تا همین هفته پیش زندگی خوب و آرامی داشتند و درحال برنامه‌ریزی برای عروسی‌شان بودند بدون اینکه بدانند قرار است درست از فردای عروسی چنان مورد حمله افکار عمومی قرار بگیرند که مجبور باشند روزی چندبار اقدامی برای پاسخگویی بکنند.


اعتراض یک فعال مجازی به عرو سی لاکچری


درست فردای عروسی آنها... صدرالساداتی، یکی از روحانیون فعال در اینستاگرام تصویری از عروسی‌شان منتشر کرد که در آن میهمانان رسمی زیادی حضور داشتند اما مهمتر از میهمانان، سطح لاکچری‌بودن مراسم آنها بود که در یکی از تالارهای معروف شهرک غرب یعنی دانیال برگزار شده بود.
صدرالساداتی این عروسی را نمونه‌ای از تجمل برخی مسئولان قلمداد و به تندی از آن انتقاد کرده بود. عروسی تجملی از یک طرف و اینکه یک مدل و طراح لباس اینستاگرامی با میلیون‌ها فالوور، عروس خانواده مرادیان بود، مواد اولیه لازم را برای حمله به صفحات آقای سفیر و عروس و دامادش فراهم کرد. آنها هم اگرچه در قدم اول بخش نظرگذاری را در صفحات شخصی‌شان بستند تا بیشتر از این شاهد حمله‌ها نباشند اما همگی در مقام پاسخگویی برآمدند اما حرف‌هایی که زدند، نه‌تنها از عصبانیت مخاطبان کم نکرد بلکه درهای جدیدی برای حمله گشود.

 

آناشید حسینی و خواهرشوهرش

آناشید حسینی در پاسخ به حملاتی که به او شده بود در یک فایل ویدئویی گفت که خوشتیپی او ناشی از رنگ شناسی است و اگر کسی مقداری رنگ شناسی بداند به راحتی می تواند مانند او لباس بپوشد و سطح زندگی او ربطی به ثروت شوهرش ندارد. 
در حالیکه پسر سفیر و آناشید حسینی طراح مد سعی کردند این حواشی را کم کنند اما در نهایت پستی از پسر سفیر دوباره این زوج را سر زبان ها انداخت. او در اینستاگرامش خبر از جدایی از همسرش داد و علت آن را حاشیه های ایجاد شده برای آنها از سوی دیگران عنوان کرد. پسر سفیر خطاب به یکی از منتقدانش نوشته بود همان موقع  گفتم همسرم تازه محجبه شده حمله به او می تواند روحیه او را شکننده کند و در نهایت حواشی باعث جدایی او از من شد. 


این زوج عکس های مشترکشان را از اینستاگرامشان پاک کردند اما حواشی تمام نشد و با واکنش دوباره آناشید حسینی نسبت به جدایی از امیرحسین مرادی باز به سر زبان ها افتادند.

اما نکته جالب اینجاست که یک عکس از اناشید حسینی همچنان در صفحه همسر سابقش باقی است عکسی که به نظر می رسد در سفر کربلا گرفته شده. آناشید حسینی هرچند عکس های همسر سابقش را پاک کرده اما عکسی در کنار خواهرشوهر سابقش دارد که هنوز در صفحه اش باقی است . برخی واکنش ها از سوی دو طرف این خبر جنجالی نشان می دهد هرچند آناشید از امیرحسین جدا شده اما خانواده ها همچنان با هم ارتباط خوبی دارند و آناشید با خواهرشوهر سابقش دوستی خود را حفظ کرده است. 


واکنش عروس لاکچری سفیر به جدایی 


وی در دو استوری اینستاگرامی به موضوع طلاق از همسرش واکنش نشان داد و از مردم خواست او را قضاوت نکنند. آناشید در این پست که به صورت استوری بود نوشت: شما چه می دانید دو نفری که از هم جدا می شوند چه راهی را رفته اند و چه سختی کشیده اند. پس من را قضاوت نکنید. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.