2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
سریال تمام رخ ، آیا پیمان و ناهید عاشق هم هستند

سریال تمام رخ ، آیا پیمان و ناهید عاشق هم هستند

آیا پیمان و ناهید عاشق هم هستند ؟ اینجا را بخوانید

جامعه پویا -سریال تمام رخ که گفته شده با تم امنیتی و جاسوسی است داستانی عاشقانه نیز کنار خود دارد. 
این سریال حکایت خانواده ای با ثروت زیاد و فقر عاطفی شدید است. شیبانی پدر بیمار خانواده که ثروتی افسانه ای دارد درگیر سرطان است و دخترانش نگران این هستند که مبادا پدر ثروت را به ناهید ( ویدا جوان  ) نامادری شان بدهد. ناهید از شوهرش متنفر است چون او با کارهایش پدر ناهید را ورشکسته کرده و خانواده اش را از او گرفته است. 


حالا شیبانی که برای به دست آوردن دل ناهید سعی نیمی از اموالش را به او بخشیده درگیر مرگ است و ناهید حاضر نیست اموال را به او بازگرداند. 
نگاههای پیمان ( بهزاد خداویسی ) داماد خانواده که نخبه علمی نیز هست به ناهید نشان می دهد آنها گذشته ای با هم داشتند. 

سریال تمام رخ


رقابت عشقی ناهید و فریبا


فریبا ( نگین صدق گویا) دختر شیبانی همسر پیمان است. او می داند پیمان و ناهید گذشته ای با هم داشتند و از اینکه پیمان به ناهید توجه کند ناراحت است و مدام این موضوع را به پیمان می گوید. اما گویا در این رقابت این فریبا بوده که برنده شده و با پیمان ازدواج کرده است. ناهید تصور می کند آنچه باعث شده پیمان به سمت او برود ثروت زیاد پدرش است و همینکه ثروت برای پیمان عادی شود به ناهید خیانت خواهد کرد. 
این در حالیست که تا به حال ما فهمیده ایم دلیل آشنایی ناهید و شیبانی هم پیمان داماد خانواده بوده است. 
نگاههای خشم آلود ناهید به پیمان و خیانت پیمان به همسرش و همسایگی خانواده پیمان و ناهید نشان می دهد این دو گذشته ای داشتند گذشته ای که با حرص و آز همراه شده و باعث شده تا همه چیز را از دست بدهند. 


پیمان به پدرش می گوید به طبقه پایین جامعه تعلق ندارد و این نشان از جاه طلبی او دارد. این در حالیست که ناهید هم از سوی خانواده اش طرد شده. فرضیه مطرح شده این است که ناهید در پی انتقام از شکست عشقی پیمان با شیبانی ازدواج کرده است. اما فرضیه دیگری هم می تواند در این داستان متصور شود. 


آیا پیمان و ناهید نقشه دارند؟


فرضیه دوم این است که ممکن است داستان به سمتی پیش برود که مشخص شود ناهید در پی شکست عشقی از پیمان با شیبانی پدرزن پیمان ازدواج کرده تا همه ثروت او را به دست آورد و از این راه پیمان را بیچاره کند. یا اینکه ناهید قصد دارد با پول شیبانی پیمان را به دست اورد و بعد از مرگ شیبانی از پیمان بخواهد با توجه به ثروتی که برای او بر جای مانده از فریبا جدا شود و با او ازدواج کند. 
اما نکته اینجاست که ناهید نمی داند پیمان در حال خیانت به همسرش با زنی خارجی است خیانتی که به نظر می رسد می تواند منجر به یک پرونده جاسوسی شود. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.