2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
فیبروز ابرو انجام بدهیم یا نه

فیبروز ابرو انجام بدهیم یا نه

فیبروز ابرو روشی برای از بین بردن ناهماهنگی و آرایش نیمه دائمی ابرواست. همه چیز درباره فیبروز ابرو را اینجا بخوانید

جامعه پویا -فیبروز ابرو یکی از روش های زیباسازی و از بین بردن نامرتبی  ابرو است. ابرو در صورت بسیار مهم است و یکی از نقاط زیبایی و نشانه جوانی محسوب می شود. 

 


یکی از بهترین روش های از بین بردن کم پشتی ابرو و مرتب سازی آن و قرینه کردن ابرو فیبروز است. فیروز تکنیکی است که برای هاشور کردن ابرو استفاده می شود. در فیبروز دیگر ابرو را تتو نمی کنند بلکه در آن خطوطی ایجاد می کنند که این خطوط لابه لای تارهای ابرو جای گرفته و ابرو را پرپشت نشان می دهد. 
این روش در واقع آرایش نیمه دائمی ابروست بعد از نزدیک به یک سال از بین می رود و اگر دوست داشته باشید دوباره می توانید انجام دهید. 

فیبروز ابرو دخترانه


فیبروز چقدر ماندگاری دارد 


استفاده از روش فیبروز به طور معمول  6 ماه تا یکسال ماندگاری دارد زیرا خطوط ایجاد شده با روش میکروبلیدینگ نسبت به روش های دیگر عمق کمتری دارد و در نتیجه ماندگاری آن نیز کمتر است. ایجاد هاشورهای عمیق و استفاده از رنگ های به روز در روش فیبروز، باعث افزایش ماندگاری آن می شود. جوهر تاتو که در این روش استفاده می شود کمتر به پوست نفوذ کرده و ماندگاری آن کمتر است اما در روش تاتو، ماندگاری طراحی ابرو بیش از فیبروز است.

 بیشتر بخوانید: فیبروز ابرو چیست و زمان ماندگاری آن چقدر است

 

 فیبروز بهتر است یا میکروبلدینگ


هاشور ابرو چند مل دارد


 نمناک نوشت: در روش فیبروز ، مدلهای مختلف هاشور وجود داد که می توان مدلی را انتخاب کرد که با فرم صورت و ابروها مطابقت دارد.

1. مدل هاشور spine-3
در این مدل هاشور ابرو که به تیغ ماهی هم معروف است، نقطه کانونی هاشور روی انتهای ابرو ها قرار داشته و تمام قسمت های هاشور در جهت انتهایی ابرو ها زده می شوند.

2. هاشور spine-5
این مدل هاشور معروف به هاشور ابروی آسیایی نیز می باشد و در آن نقطه کانونی هاشور در قسمت پایینی ابروها و در جایی بین ابتدا و قوس ابروها قرار می گیرد.

3. هاشور spine-6
در هاشور spine-6 یا هاشور ابروی کلاسیک، نقطه کانونی هاشور در قسمت قوس پایینی ابروها قرار گرفته و همه هاشورها در جهت این نقطه قرار داده می شوند.

4. هاشور upper spine
در این مدل فیبروز نقطه کانونی هاشور در قسمت بالایی ابروها قرار دارد و تمام هاشور در جهت بالای ابروها زده می شوند.

هاشور چقدر باید عمیق باشد
افزایش عمق هاشور توسط تاتوکار ماندگاری آن را بیشتر می کند هرچه هاشور به وسیله قلم دستی میکروبلیدینگ کم عمق باشد، ماندگاری نیز کاهش خواهد یافت.

انواع هاشور ابرو

مزایای فیبروز برای ابروها


ایجاد تراکم بالا در ابروها
فرم دادن به آرک ابروها
پاک کردن راحت فیبروز
قرینه سازی ابروها
دقت بیشتر به دلیل دستی بودن فیبروز
فرم دادن به تاج ابروها
تغییر حالت دادن راحت ابروها
دادن حالت ظریف و طبیعی به ابروها
ایجاد التهاب کم
سوزش و درد کمتر

 


معایب فیبروز ابرو


در فیبروز ابرو عیب هایی هم وجود دارد یکی از مهمترین مشکلات فیبروز ابرو دردی است که باید به خاطر آن در ناحیه حساس ابرو تحمل کرد. اگر فردی که برای شما فیبروز می کند و هاشور می زند ماهر نباشد احتمال تابه تا شدن ابروهای شما وجود دارد. چرا که روش هاشور زدن کاملا دستی است و مشکلاتی را ایجاد می کند. 
فیبروز ابرو را کسان می توانند استفاده کنند که تا کنون تاتو نکرده باشند. افرادی که قبلا ابروهای خود را تاتو کرده اند نمی توانند ابروهایشان را فیبروز و هاشور کنند و پوست آنها دچار التهاب بسیار شدیدی می شود. 

 

هزینه فیبروز ابرو

هزینه فیبروز ابرو بستگی به مهارت فردی که اینکار را انجام می دهد، موادی که بکار می برد و میزان کاری است که به نسبت پرپشتی و کم پشتی ابروی شما انجام می دهد. اما هزینه سوزن آن در هرصورت یکی است و مبلغ بیشتری که گرفته می شود شامل دستمزد و موادی است که برای هاشور استفاده می شود. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.