2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
خلاصه داستان و بازیگران سریال رامو

خلاصه داستان و بازیگران سریال رامو

همه چیز درباره سریال رامو را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سریال رامو سریالی در ژانر اکشن و درام است که ماجرای زندگی مردی جذاب و جوان را روایت می کند. 


خلاصه داستان سریال رامو


رامو، فرزند «پدری‌دادخواه» به نام «عبدالرحمن کایا» است که برای «رُئسای ستم‌پیشه»ای همچون «سلیمان و چنگیز ییلدیریم» کار می‌کند. سلیمان و چنگیز، به فرمان رئیس بزرگترشان «جهانگیر حان‌لی/ خان‌لی» که ملقب به «پادشاه استانبول» است، پدر رامو را تنها به سبب دادخواهی‌‌، آن‌هم در برابر چشم همگان و خانواده‌اش در دستگاه خرمن‌کوب می‌اندازند تا پندی برای دیگران شود. رامو که در آغاز نوجوانی به سر می‌برد و شاهد این رخداد دردناک بوده، همراه مادر، برادر بزرگتر و خواهر کوچکترش، به سرای عمویشان «اسماعیل کایا»، در شهر آدانا نقل مکان می‌کنند؛ خاندان کایا، به کار فروش بنزین می‌پردازند تا جایی‌که ملقب به «پمپاژی‌ها یا بنزین‌چی‌ها» می‌شوند. پس از گذر چندین‌سال، راموی جوانمرد، بر آن می‌شود تا انتقام خون پدر دادخواهش را با نزدیکی به رئیس شهر آدانا یعنی «چنگیز ییلدیریم» بگیرد. هنگام این نزدیکی، رامو و سیبل: (دختر چنگیز ییلدیریم)، دلباخته‌ی یکدیگر می‌شوند، به گونه‌ای که رامو در جایگاه بادیگارد شخصی او، بارها و بارها، جان سیبل را از خطر و کشته‌شدن نجات می‌دهد؛ او نزد مردم به «دست راست چنگیز ییلدیریم» مشهور می‌شود ولی رامو در همین‌زمان، متوجه تک‌تک کارهای غیر قانونی چنگیز، نیز هست؛ تا روزی که رامو [مجبور] می‌شود برای نجات جان نزدیک‌ترین دوستش «بوز»، چنگیز ییلدیریم را بکشد؛ او تصمیم می‌گیرد که برای احیای "عدالت" رئیس یا «پاترون» شهر آدانا شود.

در سالیانِ پیشِ رو، راموی آزموده، پخته و مدبّر، روز به روز قدرتمندتر شده و بر آن می‌شود به «جان‌فدایان/ میهن‌پرستان» استانبول و کشور ترکیه بپیوندد تا بدینسان «سیستم فاسد کشورش» را از «درون»، نابود کرده و نیکی را بر بدی‌ها چیره سازد...

سریال رامو
بازیگران سریال رامو


مراد ییلدیریم ، اسرا بیلگیچ ، ایلکر آکسوم بازیگران اصلی این سریال هستند. 


سریال رامو چند قسمت است 


سریال رامو در دو فصل تهیه شده و به طور کلی 40 قسمت است. هر قسمت این سریال 130 دقیقه است. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.