2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
ساعت پخش و تکرار سریال محرمانه

ساعت پخش و تکرار سریال محرمانه

همه چیز درباره سریال محرمانه را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سریال محرمانه سریالی امنیتی پزشکی است که به مشکلات دانشمندان ایرانی برای کشف واکسن کرونا  پرداخته است. 
سریال محرمان چندمین سریال محمود معظمی در حوزه امنیتی است او پیش از خانه امن را هم ساخته بود. 


داستان سریال محرمانه 


داستان سریال محرمانه به ماجرای چند نخبه ایرانی می پردازد که به آفریقا سفر کرده و در این مسیر با اتفاقاتی روبرو می شوند. سریال "محرمانه" شبکه سه سیما، روایتی جذاب از پیشرفت‌های علمی و تلاش‌های دانشمندان کشورمان در حوزه پزشکی و ساخت واکسن کرونا است. این سریال به شکلی جذاب و هیجان‌انگیز داستان پشت پرده تلاش‌ها و مواجهاتی را به تصویر می‌کشد که دانشمندان ایرانی با آن مواجه شدند تا به دستیابی به این موفقیت علمی بزرگ برسند.
داستان این سریال نشان می‌دهد که در دوران بحران کرونا، برخی افراد و گروه‌ها مانع تراشی می‌کنند و با ایجاد اختلالات و مشکلات مختلف، تلاش می‌کنند تا دانشمندان را از راه خود باز دارند.

سریال محرمانه
بازیگران سریال محرمانه


سریال "محرمانه" با حضور بازیگران برجسته ایرانی همچون لاله اسکندری، علی‌رام نورایی، رحیم نوروزی، آرش آصفی، فرهاد قائمیان، مجید مظفری و سولماز حصاری به تصویر کشیده شده است. این مجموعه در چندین کشور اروپایی و آفریقایی فیلمبرداری شده و علاوه بر بازیگران ایرانی، هنرمندانی از ترکیه و هلند نیز در آن به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

علاوه بر بازیگرانی که نام برده شد، بازیگران معتبری همچون فاطمه گودرزی، جعفر دهقان، کمند امیرسلیمانی، رویا میرعلمی، ایرج نوذری، نسیم ادبی، سپند امیرسلیمانی، امیرمحمد زند، فریبا متخصص، رضا توکلی و سیدمهرداد ضیایی نقش‌آفرینی می‌کنند و با تجربه‌های خود به افزایش کیفیت اجرای هر شخصیت کمک می‌کنند.

همچنین، حضور بازیگرانی مانند الهام طهموری، شیدا یوسفی، بهناز نادری، علیرضا جلالی‌تبار، احسان امانی، نیما کرمی و مهدیه نساج به تنوع و غنای بیشتر در اجرای شخصیت‌ها و توسعه داستان اضافه می‌کند.


ساعت پخش و تکرار سریال محرمانه


سریال محرمانه هر شب شنبه تا چهارشنبه، ساعت 20:30 از شبکه سوم سیما روی آنتن می‌رود. ساعت تکرار سریال محرمانه ایرانی به ترتیب 00:00 بامداد، 09:30 صبح و همچنین 14:10 روز است.
سریال محرمانه چند قسمت است
سریال محرمانه در 29 قسمت 45 دقیقه ای تهیه شده است. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.