2024/05/18
۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
بیوگرافی کامل فرزاد فرزین بازیگر نقش آرشام یکتا در سریال قطب شمال

بیوگرافی کامل فرزاد فرزین بازیگر نقش آرشام یکتا در سریال قطب شمال

بیوگرافی کامل فرزاد فرزین بازیگر نقش آرشام یکتا در سریال قطب شمال را اینجا بخوانید

جامعه پویا -فرزاد فرزین که تا پیش از این او را یک خواننده می‌دانستیم حالا در سریال قطب شمال نقش آرشام یکتا را بازی می‌کند. 
 فرزاد فرزین (زادهٔ ۳ تیر ۱۳۶۰) خواننده و بازیگر ایرانی است. او کار موسیقی را به صورت رسمی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و هفت آلبوم رسمی دارد. 


زندگی حرفه‌ای فرزاد فرزین


همچنین سابقهٔ بازی در فیلم‌های سینمایاز جمله پسران آجری، کنسرت روی آب، سگ‌های پوشالی و آهنگ دو نفره و در سال‌های اخیر در مجموعه‌های نمایش خانگی عاشقانه، مانکن، ملکه گدایان و نیوکمپ را داشته‌است.
فرزاد فرزین تیتراژ برنامه‌های تلویزیونی شب بخیر تهران (۱۳۸۲)، کوله پشتی (۱۳۸۶)، صبح آمد (۱۳۸۷)، با ما اینجا (۱۳۹۰) سریال تلویزیونی راز پنهان (۱۳۹۱)، برنامه تلویزیونی ماه عسل (۱۳۹۲)، سریال آخرین بازی (۱۳۹۳)؛ سریال‌های نمایش خانگی عاشقانه (۱۳۹۵)، مانکن (۱۳۹۸)، میدان سرخ (۱۴۰۰) و نیوکمپ و شب های مافیا: زودیاک(۱۴۰۲) را اجرا کرده‌است.
فرزین در سال ۱۳۸۵ خورشیدی در فیلمی با نام پسران آجری به کارگردانی مجید قاری‌زاده حاضر شد و در آن نقش یک خواننده را بر عهده داشت. همچنین او در تله‌فیلمی به نام دنیای محبوب ساخته ارسلان میرحسینی نیز نقشی داشته‌است. او برای فیلم سوپر استار به کارگردانی تهمینه میلانی نیز آهنگ تیتراژ ساخته‌است و دیگر کار سینمایی او کنسرت روی آب و سگ‌های پوشالی نام دارد که در این فیلم همبازی بازیگرانی مانند لیلا اوتادی و نیما شاهرخ شاهی بوده‌است. همچنین فرزاد موسیقی میانی تله‌فیلم سه خط موازی را به کارگردانی محسن افشانی اجرا کرده‌است.

سریال قطب شمال


بازگیری فرزاد فرزین


فرزاد فرزین در سال ۱۳۹۵ در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه‌کنندگی مهدی گلستانه ایفای نقش کرده‌است. فرزاد فرزین تیتراژ ابتدایی این سریال را به همراه سه تک آهنگ دیگر اجرا کرده‌است.
فرزاد فرزین در سال ۱۳۹۸ در ادامه حرفه بازیگری این بار در سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده مقابل دوربین رفت. او در این سریال به عنوان خواننده تیتراژ و بازیگر ایفای نقش کرده‌است.
فرزاد فرزین در سال ۱۳۹۹ در سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده جلوی دوربین رفت و در نقش پارسا در این مجموعه ایفای نقش کرده‌است.


آرشام یکتا در سریال قطب شمال


فرزاد فرزین در سریال قطب شمال نقش آرشام یکتا را بازی کرده‌است. او جوانی است که با دسیسه دوستش به زندان افتاد و از دختر مورد علاقه‌اش جدا شد. در حالیکه فکر می‌کرد آن دختر مرده‌است یکباره با واقعیت زندگی روبه‌رو شد و با تغییر چهره حالا سعی دارد انتقام بگیرد. این اولین بازی فرزاد فرزین در نقش اول یک سریال عاشقانه است. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.