2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
سریال بی همگان ؛ آیا الناز از عشق امیرعلی به خاطر جان او می گذرد؟

سریال بی همگان ؛ آیا الناز از عشق امیرعلی به خاطر جان او می گذرد؟

عشق الناز و امیرعلی در سریال بی همگان به کجا ختم می شود اینجا را بخوانید

جامعه پویا - اصلا شخصیت نزولخوار و منفی سریال بی همگان است که از ابتدای سریال دیده ایم تلاش داشته تا امیرعلی ( محمد صادقی) را نابود کند. او یکبار با جاساز کردن مواد مخدر در ماشین امیرعلی او را به زندان انداخت و حالا هم مرگ اصلا امیرعلی را دوباره راهی زندان کرده است. 
امیرعلی تلاش می کند ثابت کند قاتل نیست. او مدعی است اصلان را فقط هل داده و اصلا قصدش قتل نبوده است. اما سوال مطرح این است که آیا قتل با هل دادن اصلان توسط امیرعلی اتفاق افتاده است . تا اینجای داستان می دانیم که اصلان به دفتر پدر الناز (میترا رفیع) رفته و200 میلیون تومان از او پول گرفته تا بگوید چه اتفاقی افتاده و امیرعلی قبلا زندان بوده است واسط این اتفاق هم عرشیا (کاوه خداشناس) بوده است. اما آیا پرداخت 200 میلیون تومان بدون هیچ دردسری برای اصلان بوده است؟

 


همه اعضای خانواده اصلان می دانند او خلافکار بود و حتی همسرش می داند مواد مخدر جاساز می کرده است. با این حال پدر اصلان بر قصاص اصرار دارد. اما نکته اصلی ماجرا این است که آیا امیرعلی واقعا قاتل است؟

الناز در سریال بی همگان
حرص شدید عرشیا برای به دست آوردن پول و جایگاه و تلاشش برای حذف امیرعلی در این سناریو قطعا بی دلیل نیست او اینبار قصد دارد با حذف امیرعلی به الناز نزدیک شود. آنچه عشق امیرعلی و الناز را در خطر انداخته زیاده خواهی و رانتخواری پدر الناز است او با اینکار دخترش را اینبار هم قربانی خواهد کرد. عرشیا ممکن است با آنچه درباره مهرداد پدر الناز می داند او را تهدید  و وادار کند تا به ازدواجش با الناز رضایت دهد. این فرضیه زمانی قوت می گیرد که عرشیا به مهرداد یاداوری می کند رازهایی از اومی داند و از او درخواست سهم بیشتری از کارخانه می کند. حال باید دید قربانی زیاده خواهی مهرداد دخترش الناز خواهد بود؟ آیا مهرداد دخترش را وادار می کند تا با عرشیا ازدواج کند؟


این در حالیست که می دانیم عرشیا و پیشکار اصلان رازی را درباره مرگ اصلان می دانند. آیا عرشیا معرفی کردن قاتل واقعی را وجه المصالحه ازدواج با الناز قرار خواهد داد؟
در این صورت باید دید الناز به خاطر جان امیرعلی از عشق او عبور می کند؟

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1402/01/29
آخ چتور الناز باید از عشقش از امیر علی بگذره من تاز این سریالو تو این شبک میبینم ولی ماجرا کامل نمدونم فقط تااونجام میدونم که امير علی الان در زندان و چتور ازاد میش و چی میشه بازن اصلان ازدواج میکونه میدونم که در قسمت اخر سریال پدر الناز میمیره چتور میشه امير علی از زندان آزاد میش دوباره میره پیش پدر الناز درست از قسمت اول دیدم تا الان

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.