2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
سریال بی همگان ؛ آیا امیرعلی پدر الناز را نجات می دهد؟

سریال بی همگان ؛ آیا امیرعلی پدر الناز را نجات می دهد؟

سریال بی همگان با ازدواج لیلا و امیرعلی وارد مرحله جدیدی شد و ....

جامعه پویا -سریال بی همگان با شکست عشقی الناز (میترا رفیع) و امیرعلی ( محمد صادقی) پایان غم انگیزی را برای این عشق رقم زد پایانی که خشم الناز را برانگیخت و تا جایی پیش رفت که او برای برهم زدن زندگی امیرعلی سراغ همسرش لیلا ( سمیرا حسن پور) رفت و مشکلاتی را به وجود آورد. 

سریال بی همگان


اما امیرعلی همچنان به کار در شرکت پدر الناز ادامه می دهد و در این میان عرشیا (کاوه خداشناس) که می خواهد خودش را به الناز ثابت و با او ازدواج کند تلاش می کند امیرعلی را از چشم یوسفیان و الناز بی اندازد به همین خاطر هم خرابکاری هایی در کارخانه انجام می دهد. حالا در این میان یوسفیان از امیرعلی خواسته تا سیستم برادران گوهران را هک کند و مدارک آنها را سرقت کند و در ثابت کردن قصور آنها کمک کند پیشنهادی که امیرعلی و دوستانش فعلا قبول نکردند. اما باید دید آیا مساله به همینجا ختم می شود؟ 


امیرعلی ناجی الناز


قصه زمانی پیجیده تر می شود که عرشیا از الناز خواستگاری کرده و از او می خواهد که با هم ازدواج کنند. امیرعلی می داند عرشیا عاشق الناز نیست و چیزی که باعث شده او به الناز نزدیک شود ثروت پدر الناز است اما آیا عشق قدیمی باعث می شود امیرعلی به پدر الناز کمک کند؟ اگر آنطور که از ابتدا سریال دیده ایم امیرعلی فردی اخلاقگرا باشد باید سعی کند به الناز کمک کند بخصوص اینکه امیرعلی نسبت به الناز احساس بدهی هم دارد چون او بود که دوبار غرور الناز را شکست و او را کنار گذاشت. 

سریال بی همگان
حالا امیرعلی که از او شخصیتی خیرخواه دیده ایم سعی می کند الناز را از افتادن در دام عرشیا نجات دهد. او در دوراهی همراه با همسرش لیلا و کمک به الناز گیرخواهد کرد و در این میان لیلا که زنی پخته و همراه است به امیرعلی پیشنهاد خواهد تا الناز را یاری کند و پدر او را نجات دهد. 


به نظر می رسید کارگردان سعی کرده نشان دهد شکست در خواستگاری به معنای دشمنی نیست و می تواند در صلح هم انتخاب بهتری داشت . حالا باید صبر کرد و دید آیا کارگردان نیز با شخصیتی که از امیرعلی و الناز ساخته همراه خواهد شد یا اینکه یک چرخش شخصیتی دیگری برای او رقم می زند. اما آنچه مسلم است کارگردان سعی دارد نقش خانواده را در انتخاب درست برای ازدواج نشان دهد و از فردگرایی در جوانی جلوگیری کند. 

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1401/08/16
اولا لیلا نه مریم بعدم امی علی که به نظ نمیاد حس دینی به الناز داشته باشه چون به مریم هم درمورد نا احتی وکینه الناز گفت که من که گناهی نکردم فقط یه جا تو تیزر هست که الناز داره می دود حالت فرار از جایی داره عموش عم پشت سرش میره دنبالش بعد از اون طرف امیر علی هم هی میگه کمک کمک بعدم نمی دونم به کی میگه زنگ بزن آمبولانس بعد انگار یکی شلیک میکنه احتمالا برادران گوهران یا عرشیا یا الناز را با تیر نی زنند یا پدرش را وجایی هست که احتمالا امیر علی هم هسن احتمال داره که الناز را بزنند واونجاست که امیر علی نشون میده قلبا هنوز الناز را دوست داره

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.