2024/05/10
۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
سریال بی نشان ؛ آیا مسعود و ریحانه با هم ازدواج می کنند

سریال بی نشان ؛ آیا مسعود و ریحانه با هم ازدواج می کنند

آیا مسعود و ریحانه در سریال بی نشان با هم ازدواج می کنند

جامعه پویا -سریال بی نشان با محوریت مصایب شغل خبرنگاری چند روزی است که روی انتن شبکه سه می رود. 
در این سریال زوجی به نام مسعود (مجید واشقانی) و ریحانه (نیلوفر پارسا) قصد دارند با هم ازدواج کنند اما مشکلات پدر ریحانه و مخالفت مادر مسعود این ازدواج را با دشواری همراه کرده است. پدر ریحانه روزنامه نگاری است که با فساد مبارزه می کند او درگیر یکی از باندهای فساد بزرگ شده که مورد شکایت هم قرار گرفته است اما نکته اینجاست که پدر مسعود که اتفاقا مردی ثروتمند است هم نسبت به کار پدر ریحانه توجه ویژه دارد. 
رفتار مرموز پدر مسعود نشان می دهد او چیزی را پنهان می کند اصرارش بر ازدواج این زوج در حالیکه پیش از این مخالف بوده و تلاشش برای اینکه نسبت به کارهای پدر ریحانه از مسعود حرف بکشد نشان دهنده اتفاقی خاص در سریال دارد که باید منتظر باشیم و ببینیم.

ریحانه در سریال بی نشان


آیا پدر مسعود مفسد اقتصادی است


یکی از فرضیه ها می تواند این باشد که پدر مسعود یک مفسد اقتصادی باشد. پدر مسعود مردی است که ثروت زیادی دارد ، او چندین کارخانه دارد و پسرش هم مدیر یکی از همین کارخانه هاست اما حالا عاشق دختر یک جانباز خبرنگار شده که با فساد مبارزه می کند. شهاب الدین تلاش می کند از ازدواج دخترش با مسعود مطمئن شود و کاری کند که بعد از ازدواج آسیبی به دخترش نرسد او در دیالوگی که با نماینده مجلس در قسمت اول سریال دارد میگوید باید حواسش را جمع کند و متوجه باشد دخترش با چه کسی ازدواج می کند تا درگیر فساد نشود شهاب الدین سعی می کند خودش هم همین کار را بکند اما آیا واقعا موفق می شود؟ 


هرچند ازدواج ریحانه و مسعود قصه دوم سریال است اما گره محکمی با داستان اصلی دارد، عقب افتادن مدوام مراسم ازدواج و بازداشت های شهاب الدین همگی نشان از آن دارد که این ازدواج می تواند یکی از مهمترین گره های سریال را رقم بزند. 
ما تا اینجای داستان نمی دانیم مادر مسعود چرا با این ازدواج مخالف است و نمی دانیم چه شد که پدر مسعود با ازدواج موافقت کرد. 
نمی دانیم دلیل رفتارهای عجیب پدر مسعود با شهاب الدین چیست و چرا برای منشی شرکت دلسوزی می کند و قرار است چه رازی میان منشی و آقای کاظمی فاش شود. 

متین در سریال بی نشان

رابطه متین و بهار در سریال بی نشان

برخورد اولیه بهار( هلن نقی لو)  منشی شرکت با متین (سعید زارعی ) خواهرزاده شهاب الدین بخورد یک مرد حمایتگر از یک زن آسیب دیده بود ارتباط ضعیف شکل گرفته می تواند در بلند مدت به یک ارتباط عاطفی قوی تبدیل شود و متین که نقش خبرنگار سمج افشاگر را بازی می کند می تواند یکی از شاه کلیدهای این سریال باشد، بهار که منشی شرکت آقای کاظمی پدر مسعود است، رازهایی از این شرکت می داند که می تواند برای سرنوشت ریحانه و مسعود نقش تعیین کننده ای داشته باشد، تلاش آقای کاظمی برای کمک به بهار و بستری کردن برادرش در کمپ ترک اعتیاد نشان از این دارد که بهار برای آقای کاظمی فراتر از یک منشی ساده است اما باید صبر کرد و دیدن بهار و آقای کاظمی چه ارتباطی با هم دارند. 
باید صبر کرد و دید آیا مبارزه با فساد شهاب الدین روی زندگی دخترش ریحانه تاثیر می گذارد؟ 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.