2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
خلاصه داستان و ساعت پخش و تکرار سریال بی نشان

خلاصه داستان و ساعت پخش و تکرار سریال بی نشان

سریال بی نشان از شبکه سه پخش می شود جزئیات را اینجا بخوانید

جامعه پویا - سریال «بی‌نشان» به نویسندگی مشترک آزیتا ایرایی و مهدی حمزه، کارگردانی راما قویدل و تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق‌کریمی در بیش از ۳۰ قسمت از شبکه سه سیما در هفته‌های پیش‌رو روی آنتن می‌رود.


خلاصه داستان سریال بی نشان


این سریال در لوکیشن‌های مختلف در تهران ضبط شده است و بخشی از سریال هم متناسب با حال و هوای قصه در کربلا جلوی دوربین رفته است. این سریال درباره زندگی یک خبرنگار است .


بازیگران سریال بی نشان 


پرویز فلاحی‌پور، نیوشا ضیغمی، قاسم زارع، مجید واشقانی، مریم کاویانی، سعید زارعی، نسرین نکیسا، مالک سراج، توماج دانش بهزادی، رضا مولایی، نیلوفر پارسا، پویان گنجی، امیر سفیری، مهری آل‌آقا، رهام تدریسی، نیما توکلی، بهروز قادری، مرتضی زارع، سینا قاسمی و رضا ایرانمنش، اتابک نادری با معرفی هلن نقی‌لو، امیررضا زرین‌بخش با حضور اکبر رحمتی، کاظم هژیرآزاد، مهدی فقیه، سوسن مقصودلو و با هنرمندی رضا توکلی، احسان امانی، حسن اسدی، محمدصادق ملک، بهار نوحیان گروه بازیگران «بی‌نشان» را تشکیل می‌دهند.


ساعت پخش و تکرار سریال بی نشان 


سریال بی نشان بعد از پایان سریال برف بی صدا می بارد از شبکه 3 پخش خواهد شد. این سریال هر شب ساعت 20:45 دقیقه پخش خواهد شد. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.