2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
بیوگرافی کامل هلن نقی لو بازیگر نقش بهار در سریال بی نشان

بیوگرافی کامل هلن نقی لو بازیگر نقش بهار در سریال بی نشان

بیوگرافی کامل هلن نقی لو بازیگر نقش بهار در سریال بی نشان را اینجا بخوانید

جامعه پویا -هلن نقی لو بازیگری است که در سریال بی نشان نقش بهار را بازی کرده است. 
هلن نقی لو هرچند بازیگر کهنه کاری است اما حضور او مقابل دوربین تلویزیون اولین بار با سریال بی نشان اتفاق افتاده است. 
هلن نقی لو متولد دهه 60 است او بیشتر در تئاتر کار کرده و کارهای تصویری او در حوزه سینما بوده است. 

هلن نقی‌لو که پیش از این در تئاتر «زیبا»، فیلم سینمایی «منفی یک» و فیلم‌ های کوتاه «لب مرز»، «پنهانی» و «۱۱ ضربه» نقش‌ آفرینی کرده، قرار است با سریال «بی‌ نشان» به تلویزیون معرفی شود.


هلن نقی لو در همه سالهای فعالیتش بازی در تئاتر را محور اصلی کارهایش قرار داده است. او بازیگری است که خاک صحنه خورده و بازی گیرایش در تئاتر او را به یکی از بازیگران برجسته تئاتر تبدیل کرده است. 

هلن نقی لو


بهار در سریال بی نشان 


سریال بی نشان ماجرای افشای حقیقت از سوی چند خبرنگار است بهار منشی شرکت است که می تواند اطلاعات زیادی را به متین با بازی سعید زارعی بدهد. او در این سریال یکی از بازیگرهای اصلی محسوب می شود.  پویان گنجی ، نیلوفر پارسا، مریم کاویانی ، نیوشا ضیغمی و ... بازیگران این سریال هستند 


سابقه کاری هلن نقی لو

 

در تئاتر «زیبا»، فیلم سینمایی «منفی یک» و فیلم‌ های کوتاه «لب مرز»، «پنهانی» و «۱۱ ضربه» از جمله کارهای هلن نقی لو است که از این پس باید سریال بی نشان را هم به آن اضافه کرد.

هلن نقی لو


زندگی شخصی هلن نقی لو


هلن نقی لو از جمله بازیگرانی است که دوست ندارد درباره زندگی شخصی اش اطلاعاتی بیرون بدهد. او در صفجه مجازی اش هم عکس هایی از خودش و کارهایش منتشر کرده است. 


 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.