2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
احسان علیخانی بهترین چهره تلویزیونی سال ۹۹ به انتخاب مخاطبان

احسان علیخانی بهترین چهره تلویزیونی سال ۹۹ به انتخاب مخاطبان

احسان علیخانی به عنوان مجری برتر صدا و سیما انتخاب شد

جامعه پویا -احسان علیخانی مجری صدا و سیما که برنامه پر مخاطب عصرجدید را کارگردانی و اجرا کرد از نظر مخاطبان به عنوان برترین مجری تلویزیون  در سال 99 انتخاب شد. 

 


احسان علیخانی متولد سال 60 است ، او با اجرای یک برنامه صبحگاهی کار در تلویزیون را شروع کرد و با اجرای برنامه ماه عسل به اوج شهرت رسید. بعد از 10 سال اجرای برنامه ماه عسل احسان علیخانی اجرای این برنامه را به رسالت بوذری واگذار کرد و خودش تولید ،کارگردانی و اجرای برنامه عصرجدید را برعهده گرفت. این برنامه استعدادیابی که از روی برنامه گات تلنت برداشته شده و ایرانیزه شده است یکی از پرمخاطب ترین برنامه های تلویزیون است و توانسته استعدادهای زیادی را به جامعه هنری و ورزشی کشور معرفی کند. 

 


احسان علیخانی درآخرین قسمت برنامه دورهمی که با اجرای مهران مدیری برگزار می شد حاضر شد و بخش هایی از زندگی خصوصی اش را توضیح داد. احسان علیخانی گفت در زندگی شخصی فردی شلخته است تا حدی که دوست ندارد لباس عوض کند همچنین گفت یکبار از دانشگاه اخراج و یکبار انصراف داده و حالا در حال خواندن فوق لیسانس جامعه شناسی است. او یک مجری بسیار محبوب بین مردم است. 

 


نظرسنجی انتخاب بهترین چهره تلویزیونی سال ۹۹ روز گذشته از بین ده نامزد در دو رسانه فیلم‌نیوز و سینمادیلی برگزار شد و از مجموع نزدیک پنجاه هزار رای احسان علیخانی برای اجرای برنامه «عصر جدید» با ۲۶ درصد آرا در صدر این نظرسنجی قرار گرفت.
مهران مدیری برای اجرای «دورهمی» با ۲۰ درصد آرا در رتبه دوم و سروش صحت برای اجرای «کتاب‌باز» با ۱۹ درصد آرا در رتبه سوم این نظرسنجی قرار گرفتند. شهاب حسینی برای اجرای «همرفیق» و حمید محمدی برای اجرای «فوتبال ۱۲۰» هم رتبه‌های چهارم و پنجم این نظرسنجی شدند.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.