2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
چند روش بسیار عالی برای چاق شدن صورت خیلی سریع و آسان

چند روش بسیار عالی برای چاق شدن صورت خیلی سریع و آسان

برای اینکه صورت چاق و زیبا داشته باشید چند روش سریع برای اینکار وجود دارد ، چاق شدن صورت با تغذیه و ورزش را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -برای اینکه بدنتان لاغر و صورتتان چاق شود باید علاوه بر اینکه نسبت به تغذیه خود دقت لازم را داشته باشید ورزش صورت را فراموش نکنید. راههایی که می توانید از طریق آن صورتی چاق داشته باشید محدود اما موثر است. 

بیشتر بخوانید : مزوژل چیست و برای کدام قسمت های پوست مناسب است


چاق شدن صورت با استفاده از روغن ماساژ گونه‌ و پوست با برخی از روغن‌ها، باعث مرطوب و سالم نگه داشتن آن می‌شود و گونه‌ها را نیز پُرتر نشان می‌دهد. روغن‌ها دارای خواص متفاوتی هستند مثلا: روغن بادام: دارای خاصیت نرم کننده و اسکلروزانت است و رنگ پوست را بهبود می‌دهد.

چند روش موثر برای چاق شدن صورت

روغن آووکادو:

 

برای پوست‌های خشک مفید است. روغن نارگیل: پوست را از اشعه‌های خورشید در امان نگه می‌دارد. روغن درخت قلم: این روغن دارای خواص آنتی‌اکسیدانی و ضد التهابی می‌باشد زیرا دارای درصد بالایی از تری‌ترپن‌ها، توکوفرول، فنل‌ها و استرول‌هاست. ۲ فنجان روغن را با یک و نیم فنجان شکر دانه ریز مخلوط و بعد از استحمام استفاده کنید. خمیر را به مدت ۵ دقیقه روی گونه‌ها ماساژ دهید. بگذارید ۱۰ دقیقه بیشتر بماند و سپس به آرامی با آب گرم بشویید.

بیشتر بخوانید : چطور یک پوست خوب و شفاف داشته باشیم


پرکردن گونه‌ ها با آلوئه‌ورا و آووکادو 

 

آلوئه ورا حاوی آنتی‌اکسیدان، ویتامین E و C است. به همین دلیل افراد زیادی اعتقاد دارند که مصرف آلوئه ورا، تاثیر ضد پیری برای صورت دارد. در یک تحقیق، زنانی که به مدت ۹۰ روز، ۱ قاشق چای‌خوری ژل آلوئه ورا مصرف می‌کردند، قابلیت ارتجاعی پوست بهتری نسبت به دیگران داشتند. البته این روش ممکن است گونه‌ها را پُر نکند. مهم‌تر اینکه برخی به آلوئه ورا حساسیت دارند و پوست‌شان خراب می‌شود. آووکادو هم خاصیت مشابهی دارد و به دلیل اینکه یک میوه چرب محسوب می شود در چاقی صورت بسیار موثر است. 

 


میوه ها و سبزیجات


میوه ها و سبزیجات سرشار از فیبر بوده و باعث آبرسانی بهتر به سلول های پوستی صورت می شود همچنین با خوردن میوه ها شما احساس سیری می کنید و کمتر سراغ تنقلات و مواد غذایی خشک مانند انواع فست فودها می روید.

هویج یکی از بهترین میوه ها ی کم کالری و آبرسان است که می توانید در طول روز آن را در میان وعده های غذایی تان مصرف کنید. این روند را تا یک هفته ادامه دهید تا بتوانید از این روش برای آبرسانی بهتر به سلول های پوستی صورت تان بهره بگیرید. 4 عدد از هر یک از این مغز ها (پسته، بادام، فندق ) را با 2 عدد خرما ترکیب کنید و آنها را به صورت خمیری نرم درآورید، به جای استفاده از خرما از شیره خرما نیز می توانید استفاده کنید.

از این خمیر ، حب های کوچک و گرد تهیه کنید و در طول روز5 تا 10 عدد از این حب ها را بخورید.

بیشتر بخوانید : خواص بی نظیر خیار برای پوست : از شادابی پوست تا از بین بردن جای سوختگی


سالاد کاهو و جوانه گندم بخورید:


در وعده های غذایی به ویژه وعده شام سالاد کاهو و جوانه گندم بگنجانید و تاثیر آن را بر افزایش نشاط و شادابی صورت و پر شدن و چاق به نظر رسیدن آن ببینید.
جوانه گندم با داشتن ویتامین E و ویتامین های B تاثیر زیادی در آبرسانی و افزایش آب میان بافتی دارد.
همچنین می توانید پودر تهیه شده از جوانه گندم را با ماست ترکیب کنید و بعد از خوردن یک وعده غذایی 2 قاشق از آن را بخورید. اگر می خواهید تنها صورت تان چاق شود به خوردن حداکثر 2 قاشق جوانه گندم و ماست بعد از یک وعده غذایی اکتفا کنید زیرا خوردن بیش از حد آن موجب چاقی می شود

 

چاق شدن صورت با تغذیه

چاق شدن صورت به روش چینی ها 


اگر می خواهید از روشی خیلی سریع برای پر شدن صورت تان استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم با یک متخصص طب سوزنی مشورت کنید. درمانگران طب سوزنی، از سوزن های ظریف طب سوزنی برای بهتر شدن جریان گردش خون صورت و تولید کلاژن بیشتر استفاده می کنند، این روش با افزایش خونرسانی به صورت به افزایش و تولید کلاژن پوست نیز کمک می کند و به تقویت عضلات صورت و خوش فرم شدن این عضلات می پردازد. با کمک طب سوزنی در مدتی کوتاه و کمتر از یک ماه می توانید صورت پر و زیبایی داشته باشید.

 


نوشیدن آب و چاقی صورت


نوشیدن آب در طول روز اثر معجزه گری روی پوست و چاقی صورت دارد، به ویژه در شرایطی که مشغول تمرینات ورزشی و بدنسازی هستید. مردان و زنانی که به طورمنظم ورزش می کنند با لاغری صورت مواجه می شوند و بعد از مدتی احساس می کنند که زیبایی اولیه صورت شان از بین رفته است.

نوشیدن مقدار مناسب آب به این افراد کمک می کند آب میان بافتی سلول های صورت تامین شود و به این ترتیب به چاق تر شدن صورت و پرحجم شدن عضلات آن کمک کند.

ورزش برای چاق شدن صورت

 

ماسک گلاب و گلیسیرین:


یک روش طبیعی عالی برای چاق شدن صورت و گونه ها ترکیب گلاب و گلیسیرین است که سبب مرطوب شدن و آبرسانی و چاق شدن صورت می شود. برای تهیه این ماسک:

گلاب و گلیسیرین را با هم مخلوط کنید.
این ترکیب را قبل از خواب بر روی صورت بمالید.
اجازه دهید یک شب ترکیب روی صورت بماند و روز بعد با آب گرم خوب بشویید.
می توانید هر شب این روش را به کار ببرید.

 


ماسک عسل


برای چاق شدن صورت خود از عسل کمک بگیرید. عسل با مقادیر بالای آنتی اکسیدان خود یک مرطوب کننده پوست به شمار می رود و با آبرسانی به صورت باعث چاق شدن صورت و گونه ها می شود. برای تهیه ماسک عسل

 

1 قاشق چای خوری عسل را با پاپایا له شده ترکیب کنید.
این ماسک را بر روی صورت و گونه ها بمالید.
اجازه دهید ماسک 10 تا 15 دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشویید.
می توانید این روش را هر روز صبح انجام دهید.

 

ماسک رس یک روش سنتی برای چاقی صورت

ماسک گل رس از ترکیب خاک الک شده و نرم شده و گلاب خالص و طبیعی به دست می آید. برای تهیه این ماسک:

یک قاشق غذاخوری گل رس نرم شده را با یک قاشق مربا خوری گلاب ترکیب کنید و آن را به صورت خمیر درآورید.
اگر می خواهید این ماسک کاملا به صورت خمیری نرم درآید می تواند ذره ذره میزان گلاب را افزایش دهید.
برای گذاشتن این ماسک کل صورت را با آن خوب بپوشانید و به مدت 15 دقیقه صبر کنید.
سپس پوست تان را با آب خنک بشویید و هرگز در طول روز از آب گرم برای شستن پوست صورت استفاده نکنید

 


صورت را ورزش دهید 


روزی سه بار به مدت 5 دقیقه صورت خود را ورزش دهید. لپهای خود را پر از باد کنید به مدت 30 ثانیه نگه دارید و بعد خالی کنید و دوباره اینکار را تکرار کنید. روزی سه بار و هر بار 10 مرتبه اینکار را تکرار کنید. 
لبهای خود را غنچه کنید و تا جایی که می توانید بکشید تا عضلات صورت به جلو کشیده شود و بعد لبها را حالت خنده بدهید. روزی سه بار و هر بار 10 مرتبه اینکار را بکنید. 
با نوک انگشتان دست ضربات آرام روی پوست خود بزنید و سلول سازی را با اینکار تحریک کند. در روز سه بار این حرکت را انجام دهید. دهان خود را ببندید و به چپ و راست بچرخانید طوری که عضلات اطراف لب حرکت کند. گونه های خود را نیشگون های بسیار ریز و کوچک بگیرید. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.