2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
طرز تهیه سالاد فیله مرغ و سبزیجات به سبک رستوران‌ها

طرز تهیه سالاد فیله مرغ و سبزیجات به سبک رستوران‌ها

طرز تهیه سالاد فیله مرغ و سبزیجات را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سالاد فیله مرغ و سبزیجات یکی از بهترین و سالم‌ترین و البته خوشمزه‌ترین سالادهایی است که میتوان آن را در خانه هم تهیه کرد. 


 
  مواد لازم برای تهیه سالاد


کاهو پیچ کوچک: یک عدد، 
کلم سفید و بنفش: از هر کدام یک چهارم،
 خیار: ۲ عدد، 
هویج: یک عدد،
 ذرت: نصف لیوان،
 پنیر پارمسان: به میزان دلخواه.


 
  مواد لازم برای سس رنچ


ماست یونانی یا هم زده: ۵ قاشق غذاخوری،
 سس مایونز: ۲ قاشق غذاخوری،
 سس خردل: یک قاشق غذاخوری،
 آب لیموترش: یک قاشق غذاخوری،
 روغن زیتون: ۲ قاشق غذاخوری،
 نمک، فلفل و آویشن: به میزان لازم.
  مواد لازم برای فیله سوخاری
فیله مرغ: ۲ عدد،
 آرد گندم: ۵ قاشق غذاخوری،
 تخم مرغ: یک عدد،
 آرد سوخاری: ۵ قاشق غذاخوری،
 نمک، پودر سیر و فلفل: به میزان لازم، 
روغن برای سرخ کردن: به میزان لازم.


 
  طرز تهیه فیله سوخاری


برای درست کردن این سالاد خوشمزه ابتدا فیله‌های مرغ را به صورت نواری برش بزنید، سپس با نمک، پودر سیر و فلفل سیاه ماساژ بدهید و به مدت یک ساعت کنار بگذارید تا مزه‌دار شود. بعد از این مدت آرد گندم، نمک و فلفل سیاه را با هم مخلوط کنید و تخم مرغ را داخل یک کاسه جداگانه بشکنید و هم بزنید. آرد سوخاری را هم داخل یک کاسه دیگر بریزید. فیله مرغ مزه‌دار شده را ابتدا داخل آرد گندم بغلتانید، سپس داخل تخم مرغ فرو کنید و در آخر داخل پودر سوخاری بغلتانید و درنهایت داخل روغن داغ و شناور سرخ کنید. فیله‌های مرغ سرخ شده را کنار بگذارید.


 
  طرز تهیه سالاد


برای درست کردن سالاد ابتدا کاهو را خرد کنید و داخل ظرف سرو سالاد بریزید، سپس کلم سفید و کلم بنفش را هم خرد کنید و به ترتیب روی کاهوی خرد شده بریزید. هویج و خیار را پوست و به صورت رشته‌ای یا خلالی خرد کنید و همراه با ذرت روی لایه کلم بریزید. برای درست کردن سس سالاد هم ماست یونانی، سس مایونز، سس خردل، نمک، فلفل سیاه، آویشن، روغن زیتون و آب لیمو را با هم مخلوط کنید و روی سالاد بریزید و در آخر فیله‌های مرغ سرخ شده را روی سالاد بچینید. اگر دوست دارید می‌توانید مقداری پنیر پارمسان هم به دلخواه روی سالاد بپاشید و حالا نوش جان کنید. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.