2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
جزئیاتی جدید از مرگ مشکوک ناصرعبدالهی

جزئیاتی جدید از مرگ مشکوک ناصرعبدالهی

ناصرعبدالهی خواننده سرشناس به قتل رسیده‌است؟ جزئیات را اینجا بخوانید

جامعه پویا -18 سال بعد از مرگ مشکوک ناصرعبدالهی حالا محمدعلی بهمنی شاعر از مرگ او رمزگشایی کرده‌است
محمدعلی بهمنی در مصاحبه‌ای با یک خبرنگار گفت: ناصرعبدالهی با افرادی در بندرعباس به جایی رفت که آب شیرینی دارد که هر فردی دوست دارد آنجا برود وقتی نیامد، دلشوره گرفتیم ، دوستانش او را دیده بودند و متوجه شده‌بودند افتاده و حالش بد است آنها او را به مرکز درمانی برده‌بودند، ضرباتی بر بدن و سرش وارد شده بود که او بیهوش شده‌بود و دیگر به هوش نیامد، بعد از بندر عباس هم او را به تهران آوردند و بعد فوت کرد. 
ناصر عبدالهی 18 سال قبل در بندرعباس و در اوج جوانی فوت کرد زمانی که این خواننده مطرح فوت کرد دو فرزند کوچک داشت، علت مرگ او بیماری کبدی عنوان شد اما شایعاتی درباره مرگ خودخواسته او نیز مطرح شده‌ که مورد تایید خانواده‌اش قرار نگرفت. 


بیوگرافی ناصر عبدالهی


ناصر عبداللهی در تاریخ ۱۰ دی ۱۳۴۹ در محله سیدکامل شهر بندرعباس زاده شد. پدرش عبدالرحمن عبداللهی کارگر بازنشسته بود و مادرش مهرنگار بندری نیایی خانه‌دار است. از ۱۳ سالگی به موسیقی علاقه‌مند شد. فعالیت‌های هنری خود را از سال‌های نوجوانی در صدا و سیما و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان آغاز کرد.

وی کار حرفه‌ای را به‌طور جدی از سال ۱۳۷۴ خورشیدی آغاز کرد. در سال ۱۳۷۵ همراه با همسرش به تهران آمد. محمدعلی بهمنی وی را به انتشارات دارینوش معرفی کرد. پس از آن آلبوم‌های «عشق است» و «دوستت دارم» ناصر را این انتشارات ضبط و منتشر کرد. ناصر با انتشارات فوق دچار اختلافاتی شد. پس از آن آلبوم‌های «بوی شرجی» توسط انتشارات شمیم جنوب، هوای حوا و ماندگار توسط انتشارات آوای نکیسا و پس از مرگ او، آلبوم رخصت توسط انتشارات آوای مهر میهن به بازار روانه شد.

زندگی خصوصی


او چهار برادر و یک خواهر دارد. ناصر در هیجده سالگی با «فهیمه غفوری» اهل بندرعباس که سه سال از خودش بزرگ‌تر است ازدواج کرد. حاصل آن سه فرزند (دو پسر و یک دختر) به نام‌های نوید، نازنین و نامی است. نینا فرزند چهارم ناصر حاصل ازدواج او با فاطمه فهیمی است. فرزند دختر او، نازنین در حال حاضر نوازنده و خواننده سبک پاپ است. او با بازخوانی چند ترانه از پدرش شهرت پیدا کرده بود.


در تاریخ ۳ آذر ۱۳۸۵ خورشیدی ناصر عبداللهی به دلایل نامشخصی بی‌هوش شد. وی آن زمان در بندرعباس بود و سپس وی را برای درمان تخصصی به تهران منتقل کردند. عبداللهی پس از آنکه ۲۶ روز را در کما سپری کرد سرانجام در روز ۲۹ آذر و در ۳۷ سالگی در بیمارستان هاشمی‌نژاد تهران درگذشت. پیکر وی به زادگاهش در بندرعباس منتقل شد و در قطعه مفاخر آرامستان (بهشت زهرا) قدیم واقع در کیلومتر ۷ جاده بندرعباس به میناب به خاک سپرده شد.
حالا بعد از نزدیک به 18 سال محمدعلی بهمنی شاعر درباره مرگ ناصرعبدالهی جزئیاتی را فاش کرده‌ و مدعی شد که برسر ناصرعبدالهی و بدنش ضرباتی وارد شده و او بیهوش شده‌است. 
محمدعلی بهمنی گفت که در زمان حادثه در کنار ناصرعبدالهی بوده‌است. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.