2024/05/05
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
بیوگرافی کامل کامران محبی بازیگر نقش حمید در سریال پنجمین خورشید

بیوگرافی کامل کامران محبی بازیگر نقش حمید در سریال پنجمین خورشید

بیوگرافی کامل کامران محبی بازیگر نقش حمید در سریال پنجمین خورشید را اینجا بخوانید

جامعه پویا -کامران محبی بازیگر جوان ایرانی است که با بازی در نقش حمید در سریال پنجمین خورشید شناخته شد. 

 


کامران محبی متولد ۲۳ اسفند ۱۳۶۳ صادره از شمیران است. اما می‌گوید از وقتی چشم باز کرده ساکن حوالی میدان منیریه بوده و هنوز هم هست.
کامران محبی از کودکی بازیگری را شروع کرد او درباره بازیگر شدنش می گوید : علاقه به بازیگری و هنر از بچگی در من بود و خوشبختانه از طرف خانواده‌ام جدی گرفته شدم. از همان دوران کودکی پای ثابت نمایش‌های موزیکال مهد کودک و مدرسه شدم. حالا همه آرشیوی از این برنامه‌ها دارم.

حمید در سریال پنجمین خورشید

 

در دبستان روی موسیقی «کار و اندیشه»، کاری تک پرسوناژ (یک شخصیتی) کار کردم، در مورد آموزش مسایل بهداشتی به بچه ها بود که در کانون حر هم اجرا شد. در آن سال جایزه اول بازیگری را در سن ۸ سالگی گرفتم. دوره راهنمایی بودم که به مدرسه عالی بازیگری رفتم. موسسه آزاد بود. آنجا یک دوره ۶ ماهه را گذراندم.
سال ۷۹ اولین هنرستان بازیگری سوره پسران افتتاح شد و من توانستم با تلاش مادرم در آن‌جا ثبت نام کنم. در آن هنرستان دوره ای ۲ ساله و فوق العاده را گذراندم.

 


کامران محبی در توضیح بازی اش در سریال پنجمین خورشید می گوید : . پنجمین خورشید برای من ۲ وجه داشت. اول این‌که تماشاگر پذیرفت من دیوانه‌ام و این خاستگاه یک بازیگر است که مخاطبان‌اش او و نقشش را بپذیرند، دوم این‌که واقعاً این طور جا افتاد که من یک آدم عقب افتاده هستم! بعد از آن سریال حتی در تئاتر هم این اتفاق افتاد و فعالیت‌های تئاتری‌ام را تحت تأثیر قرار داد. همه می‌گفتند آفرین! چقدر قشنگ و زیرپوستی بازی کردی، ولی فقط حرف بود و حرف و بعد همه فراموش کردند که چه گفته‌اند. کسی نپرسید که کامیار محبی که چند سال تئاتر کار کرده، از پایه شروع کرده، اصولی بازی می‌کند و …. کجاس 

کامران محبی بازیگر نقش حمید در پنجمین خورشید


زندگی شخصی کامران محبی


کامران محبی از جمله بازیگرانی است که تمایل چندانی به بروز زندگی شخصی اش ندارد او در صفحه مجازی اش هم از زندگی شخصی اش چیزی ننوشته است 
 

 

دیدگاه‌ها
مریم 1400/09/25
واقعا پنجمین خورشید رو عالی بازی کرد 👏👏👏

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.