2024/05/04
۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
اولین رقابت پرسنل قضایی و اداری دادگستری های استان تهران در مسابقات فوتسال

اولین رقابت پرسنل قضایی و اداری دادگستری های استان تهران در مسابقات فوتسال

جامعه پویا -اولین سری از مسابقات فوتسال پرسنل  قضایی و اداری دادگستری های استان تهران به میزبانی داگستری شهرستان ری برگزار شد.
در این دوره 8 تیم از دادگستری های استان تهران شامل تیم های  دادسرای ناحیه ۱۰ تهران، مجتمع اسلامشهر، دادگاه آفتاب، دادگستری شهرری، دادگستری بهارستان، مجتمع قضایی ارشاد،کارکنان اداری قوه قضائیه و تیم شهید سردار سلیمانی از قوه قضاییه، به رقابت پرداختند.

فوتسال دادگستری ها
بازی ها به صورت دوره ای از روز شانزدهم بهمن ماه آغاز و بیست بهمن خاتمه یافت.  در مراسم اختتامیه که با حضور  تعدادی از مسئولان قضایی برگزار شد،قاسمی زاده ریس دادگستری شهرری حمایت خود را نسبت به گسترش و اشاعه ورزش کارمندی اعلام کرد و با اهدای هدایا، مدال و کاپ قهرمانی از مقام آوران تقدیر کرد .
مریم فراهانی مسئول تربیت بدنی شهرری گفت: سطح بازی ها بسیار خوب بود ولی اجراو ادامه این مسابقات نیازمند برنامه ریزی های بیشتر وتغییر زیر ساخت ها دارد که با امید به درک بیشتر مدیران و احساس نیاز ورزش در سطح کارمندان این امر میسر می‌شود. وی در باره نتیجه این بازیها گفت: دادسرای ناحیه ده تهران رتبه اول، تیم مجتمع قضایی ارشاد مقام دوم و  دادگستری اسلامشهر مقام سوم این بازی ها را کسب کردند‌.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.