2024/05/04
۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
مرگ مشکوک مرد ثروتمندی که اموالش نیست شد

مرگ مشکوک مرد ثروتمندی که اموالش نیست شد

برادر مردی ثروتمند از مرگ مرموز برادرش گفت اینجا را بخوانید

جامعه پویا -تحقیقات درباره مرگ مرد پولداری که به طرز مرموزی به کام مرگ رفته از سوی تیم جنایی پلیس پایتخت بررسی می‌شود.
به گزارش جوان، چند روز قبل مردی در تهران به اداره پلیس رفت و از همسر و دختر برادرش به اتهام قتل برادر ۶۵‌ساله‌اش شکایت کرد. شاکی گفت: برادرم پولدار بود و چند مغازه در تهران و املاک زیادی هم اطراف تهران و شهرستان‌ها داشت. او هر ماه حدود ۳۰‌میلیون‌تومان از مغازه‌هایش اجاره می‌گرفت اینکه یک روز قبل همسرش به من خبر داد برادرم فوت کرده است. برادرم حالش خوب بود و مشکل و بیماری نداشت و به همین خاطر شوکه شدم و علت را از همسر و دخترش سؤال کردم. همسرش گفت که برادرم از مدتی قبل حالش بد بوده و به طوری‌که گاهی سرش گیج می‌شده و به زمین می‌خورده است. او گفت: روز حادثه هم در خیابان موتور سیکلتی به او نزدیک می‌شود که از ترس تعادلش را از دست می‌دهد و به زمین می‌خورد. همسرش مدعی بود که برادرم وقتی به خانه آمده حالش بد بوده و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده‌است.

 


شاکی افزود: من به گفته‌های همسر برادرم اطمینان نکردم و از محل تحقیق کردم که مشخص شد هیچ یک از اهالی محل و حتی مغازه‌داران آن روز ندیده بودند برادرم با موتور سیکلتی تصادف کند و به زمین بخورد. از طرفی هم متوجه شدم املاک برادرم به نام همسر و دخترش منتقل شده‌است، در صورتی که برادرم همیشه می‌گفت تا زنده است اموالش را به نام کسی نمی‌زند. من در بررسی پرینت‌های حساب برادرم فهمیدم مدتی قبل مقدار زیادی از پول‌های او به کارت همسر و دخترش منتقل و بعد از کارت آن‌ها به کارت دیگری منتقل شده است. الان به مرگ برادرم مشکوک هستم و احتمال می‌دهم او اتفاقی فوت نکرده‌باشد.

 

با طرح این شکایت پرونده به دستور بازپرس شعبه‌چهارم دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی در اختیار کارآگاهان پلیس‌آگاهی قرار گرفت. مأموران پلیس در نخستین گام از همسر و دختر مرد فوت شده تحقیق کردند و آن‌ها همان ادعای قبلی را تکرار کردند.
همسر مرد فوت شده گفت: شوهرم بیمار بود و گاهی وقت‌ها تعادلش را از دست می‌داد و زمین می‌خورد و روز حادثه هم در بیرون زمین خورده‌بود. وقتی به خانه آمد حالش بد شد و او را به بیمارستان منتقل کردیم و فوت کرد. او اموال زیادی داشت و خودش به نام من و دخترش زده‌بود، البته به ما نگفته بود، چون هیچ وقت کارهایش را به ما اطلاع نمی‌داد. در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد جسد مرد فوت شده برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.