2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
جزئیاتی از آدم ربایی مرد 40 میلیارد تومانی

جزئیاتی از آدم ربایی مرد 40 میلیارد تومانی

آدم ربایان مردی که 40 میلیارد تومان ثروت داشت راربودند اینجا را بخوانید

جامعه پویا -مردانی که مرد ثروتمند را ربودند تا 40 میلیارد تومان از او باج گیری کنند دستگیر شدند. 
به گزارش جوان، عصر روز پنج‌شنبه ۱۸‌فروردین‌ماه مأموران پلیس تهران هنگام گشت زنی اطراف خیابان ولنجک به خودروی پژوی سواری که کنار کوچه‌ای پارک شده‌بود مشکوک شدند. در حالی که مأموران راننده خودرو را به صورت نامحسوس زیر‌نظر گرفته‌بودند مشاهده کردند سه مرد جوان سراسیمه از خانه ویلایی بیرون آمدند و به سرعت سوار خودروی پژو شدند. مأموران به آن‌ها دستور ایست دادند، اما راننده با سرعت زیاد حرکت کرد، اما خیلی زود در یک تعقیب و گریز کوتاه در دام مأموران گرفتار شدند. مأموران در بازرسی از خودرو با اسناد و مدارکی روبه‌رو شدند که مربوط به همان خانه ویلایی در ولنجک بود.


آدم‌ربایی ۴۰ میلیارد تومانی


مأموران پلیس احتمال دادند چهار مرد پژو سوار قصد سرقت از خانه ویلایی داشتند، اما موفق به سرقت نشده‌اند و فقط اسناد و مدارک را سرقت کرده اند. متهمان در بازجویی‌ها منکر جرم خودشان شدند و با تناقض‌گویی قصد فریب مأموران را داشتند و به همین سبب مأموران برای بررسی راهی خانه ویلایی شدند و در داخل یکی از اتاق‌ها با مردی روبه‌رو شدند که دست و پایش با طناب بسته شده‌بود و درخواست کمک می‌کرد. مرد میانسال پس از نجات به مأموران پلیس گفت: من تاجر هستم و اقامت یکی از کشور‌های خارجی را دارم. مدتی قبل خانواده‌ام از ایران رفتند و قرار شد من هم پس از فروش املاکم به آن کشور بروم. چند روز قبل خانه ویلایی‌ام که حدود ۴۰‌میلیارد تومان ارزش دارد برای فروش آگهی دادم تا اینکه دیروز مردی با من تماس گرفت و گفت خریدار خانه‌ام است. او از خانه بازدید کرد و قرار شد امروز همراه هم به بنگاه املاکی برویم و قولنامه بنویسیم. او به من گفت سند خانه را همراه خودم ببرم، اما من وقتی سر قرار رفتم سند اصلی را نبردم. سر قرار او همراه سه نفر دیگر آمدند و به زور مرا سوار خودرو کردند و از من سفته گرفتند و قولنامه‌ای هم تنظیم کرده بودند و از من خواستند امضاء کنم و من هم از ترس امضاء کردم. می‌خواستند مرا به زور به دفترخانه‌ای ببرند و سند را به نام آن‌ها منتقل کنم، اما وقتی فهمیدند سند اصلی را همراه خودم نیاوردم مرا به خانه‌ام آوردند تا سند را بردارم. آن‌ها دست و پای مرا با طناب بستند و تمامی کمد‌های خانه‌ام را به هم ریختند و سند را پیدا کردند که همدستشان با آن‌ها تماس گرفت و بدون اینکه مرا با خودشان ببرند سراسیمه از خانه خارج شدند.


اعتراف به آدم‌ربایی


متهمان وقتی با شاکی روبه‌رو شدند ناچار شدن به آدم‌ربایی اعتراف کرده و گفتند که قصد بالا کشیدن خانه ۴۰‌میلیاردی شاکی داشته‌اند.
سر دسته باند گفت: من شاکی را از دور می‌شناختم و می‌دانستم که خانواده‌اش به خارج مهاجرت کرده‌اند و خودش هم قصد فروش خانه ویلایی‌اش را دارد. وقتی آگهی فروش خانه‌اش را منتشر کرد با سه نفر از دوستان برای تصاحب‌خانه‌اش نقشه آدم‌ربایی را طراحی کردم. روز حادثه همه چیز طبق نقشه پیش می‌رفت و قرار بود او را به دفترخانه ببریم و به زور خانه‌اش را به نام خودمان بزنیم، اما شاکی سند اصلی را با خودش نیاورده بود که ناچار به خانه‌اش رفتیم. وقتی سند را پیدا کردیم همدستمان که داخل کوچه منتظر ما بود با من تماس گرفت و گفت مأموران پلیس به او مشکوک شده‌اند و به همین خاطر به سرعت از خانه خارج شدیم که در نهایت در دام مأموران گرفتار شدیم. تحقیقات از متهمان به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت ادامه دارد.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.