2024/05/04
۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
نظر رامبد جوان درباره آزارگران جنسی در سینمای ایران

نظر رامبد جوان درباره آزارگران جنسی در سینمای ایران

رامبد جوان به آزارگری در سینمای ایران واکنش نشان داد. اینجا را بخوانید

جامعه پویا -رامبد جوان با انتشار بیانیه‌ای به عنوان اولین سینماگر مرد و صاحب نام ایران به حمایت از جنبش Me Too پیوست.

او در این یادداشت اشاره می‌کند که در کنار زنان این سرزمین ایستاده و از این پس در «خندوانه» با هیچ آزارگرای همکاری نخواهد کرد.

 

جوان در این بیانیه نوشته:من هم هستم.
خانمهای محترم و عزیز و قدرتمند مملکتم، من هم به عنوان یک انسان در کنارتان هستم. مدتی است روایتهای آزارگری را می‌خوانم و بسیار متاسفم.

خانمهای محترم می‌دانم که این جنبش زنانه است ولی مطمئنم خیلی از مردان حرفه‌ی عزیزمان هم می‌خواهند کنار شما بایستند و این جریان تلخ آزارگری را به کمک و هدایت شما متوقف کنند. امیدوارم جسارت و شجاعت شما به زنان حرفه‌ها و بخشهای دیگر جامعه هم منتقل شود تا هر چه زودتر به امنیت و سلامت نزدیکتر شویم.

 

من یقیناً و با احترام اعلام می‌کنم در کنار این حرکت مهم و تاریخ‌ساز برای هر گونه همکاری و همفکری هستم. امیدوارم هر چه زودتر آقایان دیگر هم همراهی خودشان را اعلام کنند.

من هم در خندوانه و پروژه‌های بعدی خود و گروهم با اسامی‌ای که علیه آنها روایتها منتشر شده‌اند یا خواهند شد همکاری نخواهم کرد.»
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.