2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
بیوگرافی کامل سحر افتاده بازیگر نقش یلدا در سریال یلدا

بیوگرافی کامل سحر افتاده بازیگر نقش یلدا در سریال یلدا

بیوگرافی کامل سحر افتاده بازیگر نقش یلدا در سریال یلدا را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سحر افتاده بازیگر جوانی است که در سریال یلدا نقش یلدا را بازی کرده است. 
سحر افتاده در سریال یلدا نقش اصلی را بازی کرده است. او بازیگری را در دانشگاه ادامه نداد بلکه در یک کارگاه آزاد بازیگری وارد این شغل شد. 
سحر افتاده بسیار کم کار است او در این مدت کلا در سه فیلم و سریال بازی کرده است. اولین کار او سریال یلدا بود. 


سحر افتاده چطور بازیگر شد


سحر افتاده با شرکت در کلاس های بازیگری مسعود کیمیایی با بازیگری آشنا شد و سپس برای سریال یلدا بازی کرد. او بعد از گذراندن این کلاس ها زندگی کاری متفاوتی را آغاز کرد. 


زندگی خصوصی سحر افتاده 


از زندگی شخصی سحر افتاده اطلاعات زیادی در دست نیست فقط می دانیم او متولد دهه 70 است و تحصیلات دانشگاهی اش ربطی به حوزه فعالیتش نداشته است. او در صفحه مجازی اش نیز فقط عکس هایی از خودش را به اشتراک گذاشته است. 

سریال یلدا


فیلم شناسی سحر افتاده 


سحر افتاده در سریال یلدا ، فیلم شیرین قناری بود و شاهگوش بازی کرده است. او با خانواده  میرباقری بیشترین کار را انجام داده است. 


یلدا در سریال یلدا


سریال یلدا سریالی است که توسط حسن میرباقری در سال 91 ساخته شد.   در این مجموعه بازیگرانی چون محمدرضا شریفی نیا، کاظم هژیر آزاد، چنگیز جلیلوند، اسماعیل خلج، فریبا کوثری، الهام پاوه نژاد، حمیدرضا آذرنگ، سید مهرداد ضیائی، حامد میرباقری، بیژن افشار، اکبر سلطانعلی، سحر افتاده نقش آفرینی کرده‌اند و مازیار فلاحی خواننده تیتراژ پایانی آن است.


 این مجموعه داستان حاج محمدعلی زاهدی مشهور به مندلی که سال‌ها است سنت تعزیه‌خوانی را در شهر بسطام حفظ کرده است با نزدیک شدن زمان مرگش احساس می‌کند که خطا یا گناهی در گذشته باعث تنهایی و آشفتگی امروز او و دور افتادن فرزندانش از اصالت‌ها است. وی به جستجو در گذشته اش می‌پردازد تا این …

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.