2024/05/01
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
بیوگرافی کامل پارک سئو جون بازیگر مطرح کره جنوبی

بیوگرافی کامل پارک سئو جون بازیگر مطرح کره جنوبی

بیوگرافی کامل پارک سئو جون بازیگر مطرح کره ای را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -پارک سئو جون بازیگر سرشناس و معروف کره جنوبی است که شهرتی جهانی دارد. 
پارک سئو جون متولد سال 1988 است و در سئول به دنیا آمده است. او از سال 2011 وارد فعالیت هنری شد. 


زندگی خصوصی پارک سئو جون 


وقتی در سال آخر دبیرستان تحصیل می‌کرد، به بازیگر شدن فکر می‌کرد؛ اما والدین او با این آرزویش مخالفت می‌کردند. به خاطر اندام باریک و بلند پارک سئو جون، دوستانش او را تشویق کردند که مدل شود. سئو جون برای رسیدن به آرزویش که بازیگری بود مدلینگ را انتخبا کرد چرا که می توانست شروعی برای یادگیری بازیگری باشد. او خدمت سربازی را در سال ۲۰۰۸، در ۱۹ سالگی، آغاز کرد و در سال ۲۰۱۰ مرخص شد.

پارک سئو جون بازیگری را در سال ۲۰۱۱ و با بازی در موزیک ویدیو من به یاد دارم آغاز کرد.

پارک سئو جون


فیلم شناسی پارک سئو جون


 از جمله کارهای او می‌توان سریال‌های منو بکش خلاصم کن (۲۰۱۵)،رویای بلند ۲، او زیبا بود (۲۰۱۵)، هوارانگ: جوانان شاعر جنگجو (۲۰۱۷ - ۲۰۱۶)، مبارزه برای راهم (۲۰۱۷)، منشی کیم چشه؟ (۲۰۱۸) و کلاس ایتِه وون (۲۰۲۰) و فیلم های تاریخچه هایی از شیطان (۲۰۱۵)، دوندگان نیمه شب (۲۰۱۷) و خشم الهی (۲۰۱۹) را نام برد. همچنین از اکتبر ۲۰۱۳ تا آوریل ۲۰۱۵ مجری موزیک بانک بود.

کمک به کشورش: در سال ۲۰۲۰، با شیوع ویروس کرونا ،پارک سئو جون برای کمک به تهیه تجهیزات پزشکی مبلغ ۱۰۰ میلیون وون اهدا کرد. پارک سوجون علاوه بر بازیگری در خوانندگی هم دستی بر آتش دارد او موسیقی سریال Dream High 2 را در سال 2012 همراه با جه بوم از گروه گات سون خواند

 

از دیگر آهنگ های فیلم او می توان به آهنگ Come Into My Heart برای سریال «عشق جادوگر» و آهنگ A Witch’s Love برای سریال «خلاصم کن» و قطعه Long Way برای سریال «او زیبا بود» و موسیقی سریال «هوارانگ» اشاره کرد.

در سال 2015 خبر رابطه پارک سوجون با بائک جین هی (بازیگر) منتشر و تایید شد اما این زوج پس از دو سال به دلیل مشغله های کاری فراوان به رابطه خود پایان دادند.
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.