2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
تبریک عاشقانه مهناز افشار برای همسر سابقش

تبریک عاشقانه مهناز افشار برای همسر سابقش

مهناز افشار برای همسر سابقش پیامی عاشقانه فرستاد اینجا را بخوانید

جامعه پویا -مهناز افشار بازیگر و سلبریتی ایرانی که مدتی است در آلمان زندگی می کند تبریکی عاشقانه برای همسر سابقش گفت. 

مهناز افشار که در فیلم قسامه بسیار خوش درخشید و کارنامه کاری پرباری دارد چند سال قبل با یاسین رامین پسر محمدعلی رامین یکی از مدیران دولت محمود احمدی نژاد ازدواج کرد و بعد از چند سال و در حالیکه آنها دختری دارند از شوهرش جدا شد. رابطه عاشقانه این زوج بعد از جدایی هم ادامه دارد و یاسین رامین در آخرین مصاحبه اش با حسرت و بغض از مهناز افشار صحبت کرد و او را فردی بامعرفت و دوست داشتنی خطاب کرد. 

 

بیشتر بخوانید : ناگفته هایی از زندگی مهناز افشار و زنی که باعث جدایی او شد

یاسین رامین مدتی قبل از سوی چند خبرگزاری اصولگرا متهم به واردات شیرخشک آلوده شد اما بعد از چند سال او در دادگاه برنده شد و حکم بر برائتش صادر شد و بعد مشخص شد اصلا موضوع پرونده یک اختلاف مالی با هلال احمر بوده و موضوع شیرخشک های آلوده به طور کلی دروغ بوده است. یاسین رامین گفته است این خبرگزاریها برای آزار مهناز افشارچنین اتهامی به او وارد کردند و آنقدر زندگی این زوج را به حاشیه کشاندند تا مجبور به جدایی شدند. 

حالا در اقدامی دیگر مهناز افشار با انتشار پیامی عاشقانه همسر سابقش را بهترین بابای دنیا معرفی کرده و تولد او را تبریک گفته است. عکسی که مهناز افشار از همسر سابق و دخترش منتشر کرده است را اینجا ببینید 

دختر مهناز افشار

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.