2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
دفاع تمام قد بهرام افشاری از سارا و نیکا سریال پایتخت

دفاع تمام قد بهرام افشاری از سارا و نیکا سریال پایتخت

بهرام افشاری با انتشار پستی نسبت به شایعه حذف سارا و نیکا از سریال پایتخت واکنش نشان داد

جامعه پویا - بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش فریبا در سریال پایتخت با انتشار پستی نسبت به حذف سارا ونیکا از سریال پایتخت 7 واکنش نشان داد. 

او با انتشار این عکس  از سارا و نیکا در متنی نوشت: 

 

سارا و نیکا

سارا و‌نیکا فرزند پایتخت هستند ..باهاش بزرگ شدن و هیچ وقت ادعایی نداشتن و فقط تلاش کردن در روزهای سخت و طاقت فرسای فیلم برداری وظیفه شونو انجام بدن ...مثل خود من که طرفدار پایتخت بودم و باهاش رشد کردم .پایتخت مثل یک خانواده ایی ِ که همیشه پشت همدیگه بودن و هستن..در غم و‌شادی ،سختی و آسونی،بالا و پایین شدن روزگار.پس زیبا نیست جدا شدن از خانواده....
از همه مسیٔولین محترم که دلیل موفقیت و محبوبیت پایتخت رو نشون دادن تحکم خانواده و همدلی و بخشش میدونن درخواست میکنم فرصت جمع شدن در کنار هم رو به وجود بیارن باشد در این روزها تلاش کنیم که دوباره لحظه ایی هموطنان مونو شاد کنیم.

چند روزی است شایعاتی درباره حذف سارا و نیکا دوقولهای سریال پایتخت منتشر شده و آنها در لایو اینستاگرامشان نیز این مطلب را اعلام کردند. هنوز هیچ مقام رسمی در سریال پایتخت نسبت به این ادعا واکنشی نشان نداده است. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.