2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
دلجویی خاص محسن چاوشی از شهاب حسینی

دلجویی خاص محسن چاوشی از شهاب حسینی

حاشیه های ایجاد شده برای شهاب حسینی با واکنش محسن چاوشی همراه شد. اینجا را ببینید

جامعه پویا - شهاب حسینی با دلخوری زیادی اعلام کرد برای همیشه از دنیای مجازی خداحافظی میکند. نامه تند و گلایه امیز شهاب حسینی خطاب به منتقدانش و خداحافظی ناگهانی او از اینستاگرام واکنش هایی را در بر داشت. از جمله این واکنش ها را محسن چاوشی نشان داد. 

 

شهاب حسینی چرا از اینستاگرام رفت

شهاب حسینی یک هفته قبل از خداحافظی از اینستاگرام در امریکا واکسن کرونا تزریق کرده بود. واکسن زدن او و همچنین ماسکی به با طرحی خاص روی صورتش بود حاشیه ساز شده و باعث واکنش های زیادی شد. هرچند شهاب حسینی توضیحاتی داد و گفت تنها ماسک موجود در ماشین همان ماسک بوده و او توجهی به این مساله نکرده است و البته گفت که واکسنی که زده از مازاد واکسن بوده و او با پارتی بازی واکسن نزده است اما واکنش ها و حملات به او ادامه داشت تا اینکه او نامه ای تند و گلایه آمیز نوشت و از فضای مجازی خداحافظی کرد. 

بیشتر بخوانید: خداحافظی تلخ و غمگین شهاب حسینی : متعلق به اینجا نیستم

این سوپراستار بین المللی البته رفتنش هم بی حاشیه نبود برنامه 20:30 برایش یک گزارش ویژه رفت و رفتن شهاب حسینی از فضای مجازی را به گردن منتقدان او انداخت و چند بازیگر از جمله سحر زکریا نیز رفتن او از فضای مجازی را مهم ندانستند. اما متفاوت ترین واکنش را محسن چاوشی نشان داد. 

 

محشن چاوشی و شهاب حسینی

او با انتشار عکسی از خودش و شهاب حسینی با نوشتن کلمه " هم رفیق" حمایتش از شهاب حسینی را نشان داد. محسن چاوشی دیگر سلبریتی وخواننده ایرانی با وام گرفتن از برنامه ای که این روزها شهاب حسینی در شبکه خانگی دارد  از کلمه " همرفیق" استفاده کرده است. 

 

محسن چاوشی و شهاب حسینی

شهاب حسینی در برنامه همرفیق درباره اینکه چه کسی همرفیق است با سلبریتی ها صحبت می کند و مهمانهایی که به برنامه اش دعوت می کند هرکدام یک همرفیق را همراه خودشان می آورند. 

محسن چاوشی خود از سلبریتی هایی است که در آزادسازی تعداد زیادی زندانی محکوم به قصاص نقش داشته و با کمک شبکه مجازی اش میلیاردها تومان پول جمع کرده و زندانی آزاد کرده است. او خود نیز همیشه زیر تیغ منتقدان بوده است اما بدون واکنش به آنها به کارش ادامه می دهد. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.