2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
سریال ملکه گدایان ؛ آیا البرز و آریا برادر هستند

سریال ملکه گدایان ؛ آیا البرز و آریا برادر هستند

رابطه البرز و آریا در سریال ملکه گدایان پیچیده تر از یک رقابت عشقی خواهد بود. آیا آنها برادر هستند؟ اینجا را بخوانید

جامعه پویا -فصل دوم سریال ملکه گدایان با سکانس های کوبنده و تعیین کننده ای شروع شد و همین سکانس ها نشان می دهد احتمالا باید منتظر اتفاقات غیر قابل پیش بینی باشیم. 

 


یکی از این سکانس ها حضور لعیا (رویا نونهالی ) در خانه پسرش آریا (محمدرضا غفاری ) است. او به دنبال افرا (باران کوثری ) است تا شاید بتواند از طریق او ردی از البرز( آرمان دریوش ) پیدا کند. 
گره خوردن سرنوشت آریا و البرز بهم نه فقط در پی یک رقابت عشقی است بلکه به نظر می رسد این گره خوردن ناشی از دشمنی دیرینه ای است که لعیا با خواهرش و شوهر سابقش  دارد. 

شبیر در ملکه گدایان


در آخرین قسمت های فصل قبل در فلش بکی که به گذشته زده شد دیدیم که شوهر سابق لعیا  در بستر بیماری است و از مادرش خواست تا کودک را به خسرو بسپرد و بگوید که او از کرده اش پشیمان است. کودکی تقریبا هم سن البرز و آریا. 
هرچند در ادامه ندیدیم که آیا این کودک به خسرو داده شد یا نه. اما به نظر می رسد فلش بکی که به گذشت آریا از طریق شبیر زده شد نکته انحرافی برای مخاطب بوده است تا داستان لو نرود. 

 


یکی از فرضیه های قوی برای کینه لعیا می تواند همین باشد. برای بررسی بیشتر این فرضیه این سوال را می توان مطرح کرد که چرا لعیا تا این حد از البرز کینه به دل دارد و چرا می خواهد او برایش مواد مخدر تولید کند درحالیکه می داند البرز خواهرزاده اوست. 
آیا لعیا در در قتل چشمه و البرز فرزندان واقعی خورشید و خسرو نقش داشته است؟

 


این فرضیه زمانی بیشتر قوت می گیرد که به دیالوگ کلیدی خورشید در اولین سکانس فصل دوم توجه کنیم. جایی که او به البرز می گوید جسدی از فرزندانش ندیده و یک گواهی فوت و تلی خاکستر به آنها تحویل داده اند. 
این یعنی خورشید هیچ نشانه ای از مرگ فرزندانش نداشته است و مرگ آنها می تواند یک دروغ باشد . دروغی که لعیا برای انتقام گیری از خواهرش درست کرده است. 

افرا در سریال ملکه گدایان

رازی که یک دیالوگ افشا کرد


لعیا در سکانسی از فصل اول سریال ملکه گدایان از زندان با خسرو تماس می گیرد و از او می خواهد تا اجازه دهد با خواهرش صحبت کند و حرفی از یک کودک می زند اما خسرو اجازه نمی دهد این دو خواهر با هم صحبت کنند. 
این در حالیست که شوهر سابق لعیا یعنی دوست خسرو نیز از دنیا رفته و فرزند او به فرد دیگری واگذار شده است. 
حساسیت زیاد شبیر روی البرز هم نشان می دهد او یک ربطی به گذشته لعیا  و شوهر سابقش دارد. بنابراین می تواند این فرضیه را به صورت قوی مطرح کرد که البرز و آریا دو برادر هستند و احتما لعیا که سراسر کینه است به خاطر اینکه خسرو حاضر نشده به او کمک کند تا فرزندش را نجات دهد کینه او را به دل گرفته و تصمیم می گیرد مهد کودک را آتش بزند تا داغ دو فرزند خواهرش را به دل خسرو و خورشید بگذارد .

آریا در ملکه گدایان

اما در این میان بچه ها دزدیده می شوند و کشته نمی شوند و هر دو کودک نیز پیش لعیا می مانند. راز اینکه چشمه حالا کجاست قطعا در طول سریال کشف می شود اما رازی مهمتر این است که آریا احتمالا همان البرز است کودک خورشید و خسرو که تصور می شود در آتش سوزی جانش را از دست داده است و اتفاقا البرز فرزند لعیاست. 


 

آریا در ملکه گدایان

این فرضیه اگر درست باشد می توان گفت این دو پسرخاله یا بهتراست بگوییم برادر از این راز خبر ندارند و کسی که راز را برملا می کند شبیر است. او برای نجات البرز راز را به لعیا خواهد گفت تا لعیا بفهمد با پسر خودش چه کرده است و از طرفی شبیر با اعتراف به این راز احتمالا باعث نابودی زندگی لعیا یا همان ملکه گدایان هم خواهد شد. 

نکته: کپی مطالب یا ایده های خبری اختصاصی پایگاه خبری جامعه پویا حتی با ذکر منبع غیرمجاز است و پیگرد قانونی دارد.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.