2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
بیماری سحر زکریا چیست

بیماری سحر زکریا چیست

سحر زکریا بازیگر و سلبریتی ایرانی دچار بیماری شدیدی شده است. همه چیز درباره بیماری سحر زکریا را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -سحر زکریا بازیگر ایرانی است که در بیشتر کارهای مهران مدیری با او همکاری داشته است. او در سریال نقطه چین و پاورچین  با مهران مدیری کار کرد و به شهرت زیادی رسید اما برای مدتی طولانی از سحر ذکریا بعد از پایان کار سریال سازی مهران مدیری دیگر درکار هیچ کارگردان دیگری حاضر نشد .
او مدتی است اعلام کرده دچار بیماری صعب العلاج است و حال خوشی ندارد. 

بیماری سحر زکریا


سحر زکریا کیست


سحر زکریا با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی در پناه تو (در نقش دخترعموی رامین) وارد دنیای بازیگری شد. سپس توانایی خود را با بازی در نمایش‌ها و تله‌تئاترهای گوناگون آزمود. اما با بازی در فیلم مردی از جنس بلور بود که دیده شد و بار دیگر به تلویزیون بازگشت.

بازی در نقش همسر رابین هود در مجموعهٔ طنز قطار ابدی تا اندازه‌ای او را به شهرت رساند. اما با برنامهٔ طنز پاورچین، استعداد نهفتهٔ بازی در نقش کمدی خود را بروز داد و توانست به محبوبیت دست بیابد. او کار خود را با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی مهران مدیری مانند در حاشیه و مرد دوهزارچهره ادامه داد.
او سپس برای مدتی از دنیای بازیگری حذف شد.  

 

بیماری سحر زکریا
زندگی شخصی سحر زکریا


سحر زکریا متولد سال 49 است. او ازدواج نکرده و مجرد است. سحر زکریا از سال گذشته اعتراضات بسیار تندی نسبت به مهران مدیری داشت و حرف هایش البته هیچ وقت با واکنش مهران مدیری روبه رو نشد. اما اعتراضاتش به نبود واکسن کرونا در ایران واکنش هایی در پی داشت. 
در نهایت سحر زکریا مدتی قبل اعلام کرد دچار بیماری شده است. 

 


بیماری سحر زکریا چیست 


سحر زکریا در یک ویدئو اعلام کرد دچار بیماری شده که مدتی است حنجره  و گلویش دچار درد شدیدی شده است و نمی تواند به خوبی صحبت کند. عده ای این بیماری سحر زکریا را به فریادهای او و عصبانیتش ربط دادند اما حالا مشخص شده بیماری او جدی است. 
سحر زکریا در آخرین تصویری که از خود منتشر کرد صورتی ملتهب داشت و بسیار بریده بریده صحبت می کرد. 
التهاب شدید در ناحیه گلو و حنجره دلیل اصلی بیماری سحر زکریا عنوان شده است و او فعلا تحت درمان است. 
 

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/04/12
سلام امیدوارم زود سلامتی تون رو بدست بیارید

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.