2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
سریال پدر گواردیولا چند قسمت است و بازیگران آن چه کسانی هستند

سریال پدر گواردیولا چند قسمت است و بازیگران آن چه کسانی هستند

سریال پدرگواردیولا چند قسمت است و بازیگران آن چه کسانی هستند اینجا بخوانید

جامعه پویا -سریال پدر گواردیولا نوشته حمید نعمت الله با بازی ستارگانی چون مهران مدیری ساخته می شود. 

 


خلاصه داستان سریال پدر گواردیولا


سریال پدر گورادیولا در ژانر اجتماعی ساخته می شود و هرچند هنوز از خلاصه داستان این سریال خبری منتشر نشده است اما بازیگرانی که در آن نقش آفرینی کرده اند بازیگران کمدی و طنز هستند. آرش AP خواننده نیز در این سریال نقش آفرینی می کند و این اولین بازی اوست. 

 


بازیگران سریال پدر گواردیولا


بازیگرانی چون مهران مدیری ، حمید فرخ نژاد ،آرش عدل پرور یا همان آرش AP ، پانته آ بهرام ، مهران غفوریان و امیرمهدی ژوله در این سریال نقش آفرینی کرده اند. 

مهران مدیری در پدر گواردیولا


سریال پدر گواردیولا چند قسمت است 


این سریال هنوز در مرحله تولید و فیلم برداری است و مشخص نیست دقیقا چند قسمت است اما گفته شده این سریال برای 15 قسمت طراحی شده است هرچند خبر دقیقی در این خصوص نیست و عوامل اصلی و رسمی سریال در اینباره اظهارنظر نکرده اند. 
سریال پدر گواردیولا اولین ساخته حمید نعمت الله در پلتفرم نمایش خانگی است. 

 


دستمزدهای میلیاردی بازیگران سریال پدر گواردیولا


سریال پدر گواردیولا هنوز منتشر  نشده با حواشی زیادی همراه بوده است گفته شده بازیگران این سریال دستمزدهای میلیاردی دریافت و کردند و حتی به گزارش فرارو مهران مدیری برای این سریال 5و نیم  میلیارد حمید فرخ نژاد4 میلیارد و آرش عدل پرور 2 میلیارد دریافت کرده اند. تا به حال به این شایعات واکنشی نشان داده نشده است. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.