2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
بهترین روش گرفتن تلخی بادمجان

بهترین روش گرفتن تلخی بادمجان

مهمترین روش های آسان برای گرفتن تلخی بادمجان را اینجا بخوانید

جامعه پویا -گرفتن تلخی بادمجان یکی از دردسرهایی هست که خانم های خانه دار با آن روبه رو هستند. 

آشپزها روش های خاصی برای گرفتن تلخی بادمجان دارند. 

 

روش اول 

 

برای گرفتن تلخی بادمجان می توانید بادمجان را پوست کنده آن را داخل آب نمک قرار دهید و دو ساعت رها کنید بعد از دو ساعت بادمجان را خارج کنید و خشک و سپس مصرف کنید. توجه داشته باشید حتما بادمجان را از وسط نصف کنید.

بادمجان تلخ

روش دوم 

 

می توانید روی بادمجانی که پوست کنده و از وسط نصف کرده اید را به نمک آغشته کرده و چند ساعت رها کنید بعد نمک را بشویید و بادمجان را خشک کنید و مصرف کنید. با اینکار در صورت سرخ کردن بادمجان روغن کمتری هم استفاده می کنید.

 

روش سوم 

 

دلیل اصلی تلخی بادمجان تخمی است که وسط بادمجان است اگر بادمجانی که خریداری کرده اید تخمی است  تخم های سیاه وسط بادمجان علت اصلی تلخی بادمجان است . می توانید تخم وسط آن را با چاقو خارج کنید. در یک ظرف چند قاشق آب لیمو بریزید و بادمجان را داخل محلول آب و آب لیمو قرار دهید چند ساعت بعد بادمجان را خارج و مصرف کنید. 

 

چطور تشخیص دهیم بادمجان تلخ نیست

 

بهترین روش برای اینکه تشخیص دهید بادمجان تلخ نیست این است که بادمجان قلمی ، سفت و کشیده انتخاب کنید. این نوع بادمجان تلخ نمی شود بادمجانهای درشت و قد کوتاه ممکن است تلخ باشند. بنابراین هنگام خرید بادمجان هم باید دقت لازم را بکنید. 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.