2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
رایس کیک چیست و چه خواص و مضراتی دارد

رایس کیک چیست و چه خواص و مضراتی دارد

رایس کیک چیست و چه خواص و مضراتی دارد اینجا بخوانید

جامعه پویا -رایس کیک یا کیک برنج یکی از میان وعده هایی است که بسیار بسیار مفید است و به افرادی که رژیم غذایی دارند توصیه می شود. رایس کیک بین ورزشکاران نیز بسیار پرطرفدار است. 
رایس کیک  به علت اینکه بر مبنای برنج و یا آرد برنج تهیه شده است دارای خواص بالایی است که برخی از این خواص عبارتند از:

فیبر بالا

رایس کیک به دلیل وجود برنج یا آرد برنج از فیبر بالایی برخوردار است و یک وعده غذایی آن می تواند فیبر بدن را بطور کامل تامین کند و رایس کیک گزینه ای ایده ال برای افرادی است که از مشکل یبوست رنج می برند زیرا به سرعت در درمان این مشکل ، موثر واقع می گردد.

افزایش انرژی

از آنجا که رایس کیک بر پایه برنج است و برنج سرشار از کربوهیدرات می باشد بنابرین کربوهیدرات پس از سوخت در بدن تبدیل به انرژی می شود و فعالیت بدنی را افزایش می دهد.

 

مضرات رایس کیک

درمان مشکلات پوستی

برنج و آرد برنج از آنجا که طبعی سرد و خاصیت خنک کنندگی دارند بنابرین رایس کیک برای رفع انواع التهابات و اگزماهای پوستی مفید واقع می گردد.

جوان سازی پوست

رایس کیک به دلیل آنتی اکسیدان های موجود در برنج به رفع چین و چروک های پوستی و حفظ طراوت و شادابی پوست و رفع سلولهای مرده پوست کمک شایان خواهد نمود.

سلامت کبد

رایس کیک حاوی کولین بسیار بالاست و کولین در حفظ سلامت غشاها بسیار مفید عمل می کند و از آنجا که رایس کیک دارای حجم بالایی آرد برنج است بنابرین در حفظ سلامت کبد با انتقال صحیح ، تری گیسیرید و کلسترول می تواند موثر عمل کند.


مضرات رایس کیک


برای رایس کیک هیچ مضراتی گفته نشده است البته زیاده روی در استفاده از هر ماده خوراکی می تواند عوارض جدی داشته باشد. اما استفاده متعادل از این ماده خوراکی خطری ندارد. اگر به برنج حساسیت دارید نسبت به استفاده از رایس کیک محتاط باشید. 
 

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1403/01/11
واقعن عالیه بااین که دیابت دارم انسولین استفاده میکنم خیلی خوبه قند خونم کنترل کرده انتخابی خوبیه،،
میثم ابراهیمی 1402/04/03
سلام اصلا چیز خوبی نیست من چند دفعه ب توصیه یکی از دوستام بود گرفتم مصرف کردم واقعا پدرم در اومد به شدت آب بدن و کم می‌کنه و اصلا مفید نیست نمی‌دونم اینا رو کی ها میارن یا درست میکنن ولی برای لاغر شدن بهتره آدم غذاهای سالم‌تری و انتخاب کنه تا اینارو.
مژگان 1402/02/03
من الان تقریبا ۳ ماه هست که از رایس کیک استعاده میکنم ،با اینکه مشکل گوارشی دارم و معده درد و ورم معده هم دارم اصلا با مصرف رایس کیک مشکلی نداشتم.حتی درد معده هم خوب شده و برای لاغری گزینه مناسبی هست.در ضمن به علت داشتن برنج فهوه ای و دانه چیا و سبوس و جو دوسر و جو پرک و باکت ویت (خاویار گیاهی)و گندم و کنجد سرشار از آنتی اکسیدان هست و کالری کمی دارد و بدون قند و شکر و نمک هست ،من خیلی راضی هستم و من الان رایس کبک جایگزبن نان در وعده صبح کردم .من حتی مادرم هم استفاده مبکنه و راضی هست.
ناصر 1401/12/12
بسیار عالیه برای کاهش وزن وچلوگیری از پر خوری میکند
ناشناس 1401/11/12
حتما استفاده کنید عالیه
سارا کاظمی 1401/11/02
وای نخورید من خوردم این یک هفته همش درد دارم خوب بودم با اینکه سلیاک دارم کنترل شده خدا نبخشه اونایی که اینها رو پخش میکنن حالم خوب بود با خوردنش حالم بد شد
فرامرز 1401/10/30
سلام دوستان اصلا استفاده نکنید من یک ماه مصرف کردم 4 ماهه دارم میرم دکتر برای مشکلات گوارشی فقط هم مال همین بوده اول یکیشو توی آب بندازید بعد ببینید توی معده چجوری میشه آب بدن رو جذب میکنه مثل اسفنج بعد هم مشکل ساز میشه
طاهره 1401/10/05
من حدود دو ماه دارم استفاده می کنم خیلی عالی بوده

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.