2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
خلاصه داستان و بازیگران سریال وکیل ووی خارق العاده

خلاصه داستان و بازیگران سریال وکیل ووی خارق العاده

سریال وکیل ووی خارق العاده چند قسمت است و بازیگران آن چه کسانی هستند

جامعه پویا -سریال وکیل ووی خارق العاده سریالی کریه ای است که درباره یک وکیل مبتلا به سندرم آسپرگر است. 

 

خلاصه داستان سریال  وکیل ووی خارق العاده

 

درباره یک وکیل 27 ساله مبتلا به سندرم آسپرگر است که به دلیل بهره هوشی بالای 164، حافظه چشمگیر و فرآیند تفکر خلاق در بالاترین سطح کلاس خود از دانشگاه ملی معتبر سئول برای کالج و دانشکده حقوق فارغ التحصیل شد. با این حال، او هنوز هم وقتی صحبت از تعاملات اجتماعی به میان می‌ آید، با مشکل مواجه است 
وکیل ووی خارق العاده توسط مون جی وون نوشته شده است که پیش از این فیلمنامه شاهد بی‌ گناه را در سال 2019 نوشته است. در همین حال، کارگردان یو این شیک سابقه  درام های محبوبی مانند ولگرد و دکتر رمانتیک را در کارنامه دارد.
کانگ ته اوه نقش لی جون هو، کارمند شرکت حقوقی را بازی خواهد کرد که بسیار جذاب و متفکر است. او به دلیل چهره زیبا و شخصیت بسیار دلسوزش در دفتر بسیار محبوب است.
لی جون هو اگرچه در دفتر کار محبوب است، اما لزوما از محبوبیت خود استفاده نمی کند و همیشه به دیگران اهمیت می دهد. او بعدا به وو یانگ وو کمک کرد زیرا آنها با هم برای حل پرونده های مختلف کار می کردند.
علاوه بر پارک اون بین و کانگ ته اوه، در این درام مجموعه ای از بازیگران نقش مکمل و بازیگرانی نیز حضور خواهند داشت وآ نها کانگ کی یونگ، جئون بایه سو، باک جی وون، جین کیونگ و بسیاری دیگر هستند.


اسامی بازیگران سریال وکیل ووی خارق العاده

 

پارک اون بین , کانگ ته اوه , کانگ کی یانگ , باک جی وون


سریال وکیل ووی خارق العاده چند قسمت است 


سریال وکیل ووی خارق العاده در 16 قسمت تهیه شده و در واقع یک مینی سریال است. اما جذابیت این سریال بسیار بالاست. این سریال با زیر نویس فارسی هم موجود است. 


 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.