2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
بیوگرافی کامل بهرام ابراهیمی بازیگر نقش حمید در سریال همه چیز آنجاست

بیوگرافی کامل بهرام ابراهیمی بازیگر نقش حمید در سریال همه چیز آنجاست

بیوگرافی کامل بهرام ابراهیمی بازیگر نقش حمید در سریال همه چیز آنجاست را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -بهرام ابراهیمی یزدی بازیگر سینما و تلویزیون است که در سریال همه چیز آنجاست نقش حمید را بازی می کند. 

 بهرام ابراهیمی یزدی ۱۳۳۴ در شهر قم بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و اهل ایران است. او در سال ۷۴ فعالیت حرفه‌ای خود را با پیشنهاد احمد آقالو با بازی در نمایش رادیویی رستم و سهراب به کارگردانی خسرو فرخزادی به‌طور رسمی در رادیو آغاز کرد. وی در چند سریال تلویزیون نیز ایفای نقش کرده‌است.

 


بهرام ابراهیمی علاوه بر سینما و تلویزیون در رادیو و تئاتر هم حضور جدی دارد و قبلا کار تدریس هم می کرد. او جزو بازیگران خاص کشورمون می باشد که صدایی مخصوص خودش را دارد و شاید همین صدای او دلیل موفقیت و رشد او در رادیو بوده است.

بهرام ابراهیمی سال ۷۴ به پیشنهاد زنده‌یاد احمد‌آقالو به جمع بازیگران رادیو پیوست و با بازی در نمایش رادیویی رستم و سهراب به کارگردانی خسرو فرخزادی به طور رسمی کارش را در مرکز نمایش رادیو آغاز کرد و تا امروز نقش‌های بی‌شماری را تجربه کرده است.

بهرام ابراهیمی با وجود اصرارها برای آموزش هنرجویان دوره های بازیگری از تدریس فرار است و معتقد است که هنرجویان به آن صورت که باید وقت و انرژی بگذارند نمیزارند و برای همین من حوصله ندارد با چنین هنرجویانی کار کند. احساس میکند هنرجویان اصلا تمرکز ندارند.

 

بازیگر نقش حمید در سریال همه چیز آنجاست
فیلم شناسی بهرام ابراهیمی یزدی


- هزارپا (۱۳۹۷)
- صله سحر (۱۳۹۴)
- تا آمدن احمد (۱۳۹۳)
- یک مرد، یک شهر (۱۳۸۶)
- زاگرس (۱۳۸۴)
- مارمولک (۱۳۸۲)
- مرد بارانی (۱۳۷۸)
- کوچه و موزه (۱۳۷۳)
- ایلیا، نقاش جوان (۱۳۷۰)

 

بازیگری در تلویزیون

- گشت پلیس
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.