2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
افشاگری عجیب  ریحانه پارسا علیه بهنوش بختیاری

افشاگری عجیب ریحانه پارسا علیه بهنوش بختیاری

ریحانه پارسا بازیگر تازه مهاجرت کرده ایران، در حمله تندی به بهنوش بختیاری علیه او مسایلی را افشا کرد. اینجا را بخوانید.

جامعه پویا -درگیری شدید میان ریحانه پارسا و بهنوش بختیاری طرفداران این دو هنرپیشه را حیرت زده کرد. 

بهنوش بختیاری که چندی پیش با استوری عجیبش شایعه طلاق از همسرش را ایجاد کرد. حالا با ریحانه پارسا دچار اختلاف شده و این دو هنرمند حرف های تندی نسبت به هم زده اند. بهنوش بختیاری پیش تر هم با سحر ذکریا دچار اختلاف شده بود. 

ریحانه پارسا نیز که بعد از انتشار خبر مهاجرتش حاشیه های بسیاری درست کرد در اخرین کارش قرار است لایو اینستاگرامی به مناسبت انتخابات آمریکا برگزار کند. محسن افشانی یکی از هنرپیشه هایی است که جدیدا به ریحانه پارسا نزدیک شده است. 

 

بیشتر ببینید: ناگفته های مهدی کوشکی همسر سابق ریحانه پارسا درباره سختی های زندگی اش+ فیلم

حالا ریحانه پارسا در اینستاگرامش بهنوش بختیاری را بانوی ری اکشن ایران نامیده و به کنایه به او گفته "  من با افتخار دنبال لایک هستم چون زاده نسل مدیا می باشم."

 

استوری ریحانه پارسا درباره بهنوش بختیاری

ریحانه پارسا در این استوری نوشته است: خانم بختیاری عزیز سلام. امید که حالتون خوب باشه هرچند بعید می دونم. خانوم جان شما دو سال پیش حسن نیست و قلب پاکتون رو به من به من ثابت کردین.چرا یکبار هم که شده پرده از هزار و یک اتفاق که باعث این شخصیت بی  ثبات حزب باد شده برنمیدارید؟ چرا یکبار قید میلیون میلیون پولی که بابت مزون ها و سالن های زیبایی که میروید و "نوش جانتان" را نمیزنید؟ چرا بیخیال این موبایل کوفتی نمیشید و 40 روز با خود و خدای خودتان خلوت نمی کنید که به عمق زخم های روی روح و روانتان نمی روید. از خود فرار می کنید و ناخودآگاهتان کامنت میگذارید. مردم فحش می دهند. باز یک چسب زخم لجن روی این جراحت دیرینه می زنید. شاید من آیینه ای از بیست سال پیش شما باشم. اما تکرار نسل شما نخواهم بود. با افتخار جنون را سرلوحه خود می کنم و به دیوانگی میبالم. بگذار هرکه هرچه می خواهد بگوید. چرا یکبار نمی گویید شبهای زیادی این 20 سال اشک ریختید بقا به هر نحو را به فنا ترجیح دادید که فقط باشید؟ این بودن چه سود جز  چند واریزی برای شما
چون آیینه ی شما شد این ویدیو دردتان گرفت و ابراز پشیمانی از نصیحت کردید؟
من نصیحت شما را پس میدهم مثل هر انچه تا امروز داشتم و به خواست خودم پس دادم و از دست دادم تا باز خودم را ببینم. 
واقعیت این است من خودم را عاشقانه دوست دارم و هرآنچه دلم بخواهد می دهم. این دقیقا همان گمشده ایست که شما چند سالی در سالن های زیبایی برا حفظ سمت انحام می دهید. شما خود را سالهاست به مردمی که برایشان سردرد خودشان مهم تر از مرگ شماست فروخته اید. شما بمانید و هزار کاش های ناخوداگاهتان.ما همه یکی هستیم تنها ابزارمان فرق میکند. این که شما نسبت به هرچه میشود نظری دارید قابل تحسین است. من اسم شما را می گذارم بانوی ریکشن ایران. بار مخاطب بار سنگینی است اما سنگین تر از هزار توویی در این شوآف ها که برای خود میسازیم نیست. 
در واقع هرجا سخن از لایک بیشتر است نام شما می درخشد.من با افتخار دنبال لایک هستم چون زاده نسل مدیا می باشم.  

بیشتر بخوانید: ریحانه پارسا وارد دنیای سیاست شد و با انتخابات آمریکا شروع کرد!

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.