2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
سریال برف بی صدا می بارد: آیا سیمین و حبیب طلاق می گیرند

سریال برف بی صدا می بارد: آیا سیمین و حبیب طلاق می گیرند

آیا سیمین و حبیب بعد از رو شدن دست حبیب طلاق می گیرند؟ اینجا را بخوانید

جامعه پویا -سریال برف بی صدا می بارد به نقطه عطف دیگری رسیده است. سفر حبیب ( پوریا شکیبایی) به خارج از کشور و عکسی که راز حبیب را برای سیمین( الیکا عبدالرزاقی) فاش کرده است رابطه این زوج را بهم ریخته است. 
سیمین از اینکه از کلاهبرداری حبیب بگویید از خانواده اش خجالت می کشد چراکه احمد ( پاشا رستمی) و نسرین (مریم شیرازی ) و سهیلا ( مهسا طهماسبی) درباره اینکه حبیب فردی حقه باز است بارها صحبت کرده و سیمین که شخصیتی حسود و متزلزل دارد این حرفها را قبول نکرده بود. 
او حالا با واقعیت زندگی روبه رو شده و فهمیده است که حبیب برای گرفتن انتقام ورشکستگی پدرش وارد زندگی سیمین شده است. حالا نقطه عطف دیگری در داستان برف بی صدا می بارد به وجود آمده است. اما آیا آنطور که سیمین گفته از حبیب طلاق می گیرد؟ آیا حبیب سعی نمی کند با دروغ هایش دوباره سیمین را خام کند. 


چند قسمت قبلتر سکانسی از حبیب دیدیم که او در اتاق کار حاج عطا به عکس او گفت که برای انتقام آمده بود اما حالا عاشق شده است. این دیالوگ می تواند نشانه ای از آغاز چالش سیمین و حبیب برای یک کشمکش باشد. 
کشمکشی که آسیب های  انتقام را به ما نشان خواهد داد. حسادت در وجود سیمین و انتقام در وجود حبیب آن دو را بهم نزدیک کرد حالا انتقام و عشق  و حرص در وجود حبیب و پشیمانی و حسادت در وجود سیمین وضعیت را پیچیده تر کرده است. حبیب دارایی حاج عطا را بالا کشیده و دوستش را برای کلاه گذاشتن سر سهیلا سراغ او فرستاده است و عشقی میان آنها شکل گرفته است. 
حبیب در لایه های مختلف زندگی خانواده شکیبا نفوذ کرده و کندن ریشه فساد قطعا در این خانواده دردناک خواهد بود. 
اما نقش احمد و سعید در مقابله با حبیب بسیار اساسی خواهد بود. فراموش نکنید حبیب بدمن سریال است او حتی مرتکب قتل شده و بنابراین در خانواده ای که حاج عطا آن را تشکیل داده جایگاهی ندارد. 

سریال برف بی صدا می بارد
احمد به عنوان گودمن و عمه گوهر به عنوان دانای کل در اینکه سیمین دوباره خطا نکند نقش مهمی دارند که به نظر می رسید داستان به سمتی برود که سیمین را به احمد و نسرین نزدیک کند. 
اما شخصیت پر تناقض و داستان ضعیف سریال و ناپختگی های کارگردانی آیا می تواند این گره را قابل باور باز کند؟
فراموش نکنیم یکی از بزرگترین ایرادات سریال نقش پگاه و دانیال است. پگاه و دانیال از زمانی که جنگ آغاز شد تا زمانی که قطعنامه پذیرفته شد، دوران سازندگی شروع شد همچنان توسط دو کودک که از ابتدا نقش پگاه و دانیال را داشتند بازی می شوند در حالیکه بچه ها هیچ رشدی نکردند! مگر می شود کودک در سن رشد هیچ تغییری نکند. پروسه زمانی که سریال برف بی صدا می بارد طی کرده تقریبا 10 تا 12 ساله است و این بچه ها حتی مدرسه نرفته اند! چطور می توان از این اشتباه بزرگ چشم پوشی کرد و انتظار نداشت اشتباهات دیگری رخ دهد. 


آنچه در سریال برف بی صدا می بارد مشخص است این است که حبیب دیگر نمی تواند مثل گذشته کلاهبرداری کند و سیمین هم این موضوع را فهمیده است منطقی ترین کار در این مرحله جدایی سیمین و حبیب است اما از شخصیت حسود و شکست خورده سیمین چنین تصمیم منطقی بعید است و اصلا بعید نیست او دوباره خانواده اش را در ورطه نابودی غرق کند. اما حضور سعید (هادی دیباجی) که دلباخته سهیلا و حالا جانباز است می تواند ورق را برگرداند و همه چیز را به نفع خانواده حاج عطا تمام کند و سیمین را از نابودی نجات دهد. 

 

دیدگاه‌ها
نرگس 1402/05/18
بچه ها سریال برف بی صدا می بارد 2 کجا میده
کارن 1402/05/07
بنظر من دو حالت وجود داره در بخش بعدی اگه حبیب بخواد به کلاهبرداریهاش ادامه بده گرفتار عدالت میشود یا گرفتار قضا و قدر الهی به سرنوشت پدرش دچار میشود احتمال دوم اینه که حبیب توسط دوستی که در زندان به او قول کار داد به راه راست هدایت شود و دست از کینه و انتقام بردارد و تمام دارائی خانواده شکیبا را پس داده و متنبه شود و برای احمد آشنائی و نسرین روشن بشه که حبیب واقعا تغییر کرده و میتونه به زندگی با سیمین برگرده.این میشه حالت دوم سریال که معقول تر بنظر میرسه
.... 1402/05/01
سریال جالب و قشنگی بود. بازی آقای پوریا شکیبایی عالی بود. فقط ای کاش پایان مشخصی داشت. و الان زودتر فصل سوم رو پخش کنن
ناشناس 1402/04/27
سلام خسته نباشید آقای پوریا شکیبایی هم خیلی خوب نقششون رو بازی کردن دقیقا مثل پدر بزرگوارشان خدا عمر با عزت به آقای شکیبایی بده و یادو خاطره پدر عزیزشان رو برای زنده کردن و ای کاش سیمین خوبی‌ها و عشق حبیب رو میدید که چقدر دوستش داره و بخاطر وجود بچه هاش از خطای همسرش می‌گذشت و می‌بخشید و از نو همه در کنار هم با خوشی زندگی میکردن و بجای انتقام و کینه و دشمنی و حسادت همه نسبت به هم دوستی و محبت و گذشت در آخر سریال بود تا لذت دیدن فیلم بیشتر بشه بازم خیلی ممنون بابت همه بازیگرهای خوب سریال
ناشناس 1402/04/27
خیلی سریال قشنگی بودولی کاش بقیه ماجرامشخص میشدتشکر ازتمام بازیگران وعوامل پخش
ناشناس 1402/04/27
فصل دوم سریال چی میشه
ناشناس 1402/04/27
سلام فیلم برف بی صدا می بارد عالی بود اما چیزی که برای بنده سوال است در آخر فیلم اون خانم کی بود گفت چهار سال نبودم و حبیب کیانی آمده بود استقبالش پس موضوع قتلش چی می شه یا موضوع قتل حاج اعطا بابای سیمین که بوسیله حبیب کشته شد آیا حق به حق دار میرسد
ناشناس 1402/04/26
آخر کار اون دختر خانم که تو فرودگاهه ومیگه چهارسال نبودم کی بود که حبیبم اومده بود استقبالش،سیمین بود یا خواهر حبیب ؟کسی میدونه ایا،و اینکه حبیب وسیمین باهم آشتی کردن و زندگی میکنن؟
عادل 1402/04/23
عالی
ناشناس 1402/04/23
عالی بود این فیلم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.