2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
ناگفته های کیسان دیباج از رفاقتش با دارا حیایی و تصمیمش برای ادامه بازیگری

ناگفته های کیسان دیباج از رفاقتش با دارا حیایی و تصمیمش برای ادامه بازیگری

کیسان دیباج ناگفته هایی را از ارتباطش با دارا حیایی و تصمیمش برای ادامه بازیگری گفته است. اینجا را بخوانید.

جامعه پویا -کیسان دیباج قبل از سریال از سرنوشت هم با دارا حیایی رفاقت داشته است. کیسان دیباج در گفت و گویی که انجام داده از نقشش در سریال از سرنوشت و رفاقتی که با دارا حیایی دارد گفته است. 
او در گفت و گویی با خبرگزاری فارس از نحوه بازیگرشدنش هم صحبت کرده است. 

کیسانم دیباج گفت: حضورم در این سریال تجربه خوبی بود و امیدوارم سریال هایی ساخته شوند که نسل جوان بازیگری هم بیایند و توانایی هایشان را در آنها نشان دهند. ما این اقبال را داشتیم که در این سریال کار کنیم و خیلی لذت بردیم از همکاری با بزرگان.

دارا حیایی


وی در توضیح رفاقتش با دارا حیایی گفت:  از همان روزهای پیش تولید من و دارا با هم دوست شدیم و رفاقت جالب و ضمیمی بین ما شکل گرفت و بیشتر هم شد و خیلی کمک کرد که بتوانیم نقشمان را به خوبی بازی کنیم.


کیسان دیباج درباره ورودش به سینما هم گفت:  از نوجوانی عاشق سینما بودم و فیلم می دیدم و کتاب می خواندم و سعی می کردم کلاس های مختلف بازیگری شرکت کنم تا در دانشگاه هم در همین رشته تحصیل کردم. اما باید دید در این مسیر هر کسی چه می خواهد؟ پدر دارا حرف قشنگی می زند که: «مهم ترین موضوع در این حرفه صبر است» یعنی نباید عجله کنیم و شهرت و زرق و برق این حرفه نباید شما را گول بزند که مسیر اشتباهی انتخاب کنید. باید به آرامی پیش روی و هر جایی که هستی از موقعیتی که در آن قرار داری استفاده کرده و به دانشت اضافه کنی. به شخصه فردی هستم که دوست دارم کاری که فردا انجام می دهم را بهتر از امروز انجام دهم.

 

پیشنهادهای جدید برای بازی


وی ادامه داد:  از همان روزهای ابتدایی پخش فصل دو پیشنهادهای بسیاری داشتم منتهی هیچکدام برایم جذاب نبودند. چونکه سریال از سرنوشت کار خیلی خوبی است و یک گروه برای آن زحمت کشیدند و خداراشکر مردم هم دوستش داشتند. در این پیشنهادها هم نکته جدیدی نبوده که بگویم با بازی کردنش آنچه بلد نیستم یاد می گیرم به همین خاطر فعلا نقش دیگری را قبول نکردم.

 

کیسان دیباج و فاطیما بهارمست
وی از سختی بازی در فصل دوم و سوم گفت و اینطور توضیح داد: قطعا بازی در فصل دو و سه برای همه ما سخت تر بود به خاطر اینکه خودمان 24 سالمان بود و باید نقش نوجوان های 18 ساله را بازی می کردیم. قطعا باید یکسری موارد را رعایت می کردیم و حساس تر رفتار می کردیم. در اصل بازی کردن نوجوانی سهراب برای من چالش برانگیزتر بود و آقای بذرافشان هم در این بخش خیلی به ما کمک می کرد.

 


کیسان دیباج گفت: خب کارهایی این شکلی در تلویزیون کم ساخته می شود. عشق نیاز بنیادین انسان و هنر است و کارهایی با تم عاشقانه مخاطبان فراوانی دارد. اما سریال سازی در جهان به چه شکل پیش می رود؟ به انواع و اقسام ژانرها پرداخته می شود اما قطعا داستان عاشقانه هم در آن گنجانده شده است و نکته مثبتی که از سرنوشت دارد همین است که همه موارد را در کنار هم دارد به داستان های عاشقانه، مشکلات جامعه، نشان دادن قشر خاصی از جامعه و دغدغه هایشان می پردازد و قصه جدیدی دارد و همین است که برای مخاطب جذاب است و با آنچه می بیند غافلگیر می شود. اگر به موضوع های جدید بیشتر پرداخته شود سریال های بهتری هم ساخته می شود.

 

علیرضا آرا و مائده طهماسبی در از سرنوشت 3

کما اینکه فکر می کنم تلویزیون در گذشته سریال های موفق بیشتری داشته است. حتی بزرگترین بازیگرهای ما کارشان را از تلویزیون شروع کردند. اما در یک بازه ای ایده های جدید و کارهای خیلی خوب کم شده و مردم هم به این خاطر از تلویزیون فاصله گرفته اند.


 

 

دیدگاه‌ها
فاطمه زارعی 1401/05/21
سلام،خسته نباشید میگم به آقای دارا حیایی و کیسان دیباج و خانم مونا کرمی،خیلی خیلی عالی بودید و تو ازسرنوشت حسابی تر کوندید،دمتون گرم.✌✌✌♥♥♥
Bahar omd 1401/03/18
سلام .... همیشه برام سوال بود که هنرمندای این سریال براشون نظر مردم مهم هست یا نه ؟؟ و اهمیت قائل هستن یا نه ؟؟؟؟ با اینکه من خیلی سریال از سرنوشت رو دوست دارم همچنین عزیزانی ایفای نقش کردند ........ ولی یکی از این عزیزان با بقیه فرق میکنن و از اونجایی که پیداست طرفدار های زیادی دارن و خیلی دوست داشتنی و ناب هستن 🌷 آقا کیسان بازی توی سریال از سرنوشت باعث شده که خیلی ارزشمند و عزیز بشین برای همه باید بگم همه مردم توی هر سن و سالی شما رو خیلی دوست دارن و براتون آرزوی موفیقت های بیشتری دارن 🌷 وجود یه همچین عزیزی برای همه باعث افتخاره ❣️ حقیقتش میخواستم بگم من صدای شما رو دوست دارم یه آرامش خاصی توی صداتون هست که اونو منتقل میکنین و همینطور چهره ی آروم شما دقیقا شبیه صداتون هست ....... تعجب میکنم که چطور یکی میتونه هم آروم باشه هم با شخصیت باشه و هم مثبت باشه 🌹 باعث افتخار همه ما هستین و براتون آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم
Zahra 1400/04/18
به نظر من ازسرنوشت بهترین فیلمه،چون با بازی اقای حیایی و دیباج و خانم بهارمست و کرمی شکل گرفته♡♡♡♡من عاشق بازی دارا و کیسان هستم و امید وارم از سرنوشت 4هرچه زود تر ساخته شه♥♥♥♥♥...♡♡♡♡
Hanieh 1400/04/14
دارا و کیسان و فاطیما و مونا همشون عالی ایفای نقش کردن👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
حلما 1400/04/06
من عاشقتونم کیسان دارا مونا فاطیما
رقیه 1400/03/13
به نظر من واقعا کیسان دیباج عالی بازی کرد
ناشناس 1400/02/28
فیلم از سرنوشت را خیلی دوست دارم و کیسان دیباج و دارا حیایی خیلی خوب بازی میکننن هردو داراحیایی خیلی بانمکه توی این فیلم و کیسان دیباح هم خیلی خیلی خوب بازی میکنه
طرفدار سریال از سر نوشت 1400/02/26
خیلی قشنگه لطفا فصل چهار رو زود تر درست کنید
ریحانه 1399/11/30
سلام امیدوارم فصل چهارم هم مثل فصل سوم جذاب و دوست داشتنی چون مردم خیلی دوست دارند این سریال رو مخصوصا با بازی آقای کیسان دیباج و دارا حیایی ❤️❤️❤️❤️😍😍😍
ستاره 1399/10/09
سلام سریال از سرنوشت عالی عالی عالی عالی عالی بود

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.